לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

צימרים לזוגות בלבד: הפתרון האולטימטיבי לחופשה רומנטית בחול המועד פסח

אין כניסה לילדים: 9 צימרים רומנטיים הפנויים (עדיין) לחופשת פסח 2019

נטשה שטיינברג - אתר בורדו - 22-04-2019
חג הפסח הוא לגמרי חג המשפחות. ושלא תחשבו – אין לנו שום רצון לשנות את המסורת, ילדים כידוע זה שמחה וחופשה משפחתית בפסח זה אחלה. ובכל זאת... אנחנו כאן כדי לסייע לאוכלוסייה המקופחת, זאת שעבורה צימר משפחתי בחול המועד יהפוך להתגלמות של כל מכות המצריים. כן, אנחנו מדברים על זוגות רומנטיים ללא ילדים. כן, גם להם מגיע ליהנות מחופשה אביבית מפנקת. וכן, הדבר האחרון שהם רוצים להיתקל בו בהגעה אל הצימר היוקרתי שלהם, זה... זאטוטים סקרנים ומרעישים, המתרוצצים לכל עבר.

בחול המועד פסח מתמלאים הצימרים בכל רחבי הצפון במשפחות שמחות (רוב הזמן), המציפות את המתחם בקולות של התלהבות, צחוק (ולפעמים גם בכי). אז נכון, חג הפסח הוא לגמרי חג המשפחות. ושלא תחשבו – אין לנו שום רצון לשנות את המסורת, ילדים כידוע זה שמחה וחופשה משפחתית בפסח זה אחלה.

ובכל זאת... אנחנו כאן כדי לסייע לאוכלוסייה המקופחת, זאת שעבורה צימר משפחתי בחול המועד יהפוך להתגלמות של כל מכות המצריים.

כן, אנחנו מדברים על זוגות רומנטיים ללא ילדים. כן, גם להם מגיע ליהנות מחופשה אביבית מפנקת. וכן, הדבר האחרון שהם רוצים להיתקל בו בהגעה אל הצימר היוקרתי שלהם, זה... זאטוטים סקרנים ומרעישים, המתרוצצים לכל עבר.


צימרים לזוגות בלבד: כך תהפכו את חופשתכם הרומנטית לחוויה של גן העדן הפרטי 


ובכן, זוגות רומנטיים יקרים, אל תאמרו נואש. יש לנו יופי של פתרון עבורכם: צימר לזוגות בלבד. אם תהיו ספונטניים ותחליטו מהר, תוכלו להזמין לכם מקום בצימר יוקרתי נטול ילדים, באופן מוחלט. רוצים לדעת מה מציעים לכם כאן?


צימרים רומנטיים פנויים לפסח


פרטיות מלאה  

סביבה מבודדת 

אווירה רומנטית 

פינוקים והפתעות 

שירות מארחים מעולה 

מסעדות, פאבים, מגוון אפשרויות לטיולים ובילויים מכל סוג ולכל טעם בסביבה הקרובה 

טבע ירוק ונופים פנורמיים 

מה לא תמצאו כאן? בטח כבר ניחשתם: שכנים קולניים, תינוקות בוכים, עומס וצפיפות במתחם הבריכה, מוזיקה רועשת וכל שאר ההפרעות שעלולות להרוס לכם את החופשה.  


לגמרי לבד: 4 צימרים עם סוויטה יחידה במתחם


אם אתם מאוהבים (ואנחנו מאמינים שכן), סביר להניח שאין לכם צורך בנוכחות של אנשים אחרים בסביבה. אז מה דעתכם על אפשרות לנפוש במקום שאין בו אף אחד מלבדכם? לפניכם צימרים שמציעים לכם תנאים של אי בודד בתוספת פינוקים כיד המלך.


מלא קסם: אחוזת לורן, גליל מערבי, עין יעקב


אחוזת לורן


קשה שלא להתאהב בסוויטה היפיפייה והמרווחת בשם אחוזת לורן. אולי זה בזכות המארחת (המהממת) שעיצבה את המקום בסגנון שופע כריזמה ורומנטיקה, אולי זה בגלל הנוף הגלילי המהפנט, ואולי כי יש כאן בריכת שחיה פרטית מחוממת ושתי סאונות, יבשה ורטובה - הסיבות לא באמת חשובות. מה שחשוב זה שאם תגיעו לכאן בתאריכים שבין 25-27 לאפריל, תזכו לחופשה מלאת קסם, מרחב נשימה ויופי אינסופי.

 

לחובבי יוקרה שחושבים שכבר ראו את הכל: סוויטה עלמה, גליל עליון, מושב עלמה


סוויטה עלמה


אתם חובבי חופשות יוקרה וביקרתם כבר בצימר מפואר אחד ושתיים (או יותר). חושבים שאי אפשר להפתיע אתכם? אז זהו, שאפשר. קבלו: סוויטה עלמה. התענוג הזה יעלה לכם לא מעט כסף, אבל ההפתעות שמחכות לכם כאן ישאירו אתכם פעורי פה. באחריות. לא נספר לכם את כל מה שיש לעלמה להציע, רק נפתח לכם טיפה את התיאבון (כי קשה לנו להתאפק):

בריכת שחיה ענקית, מחוממת, עם ג'טים לעיסוי

ג'קוזי ספא משוכלל

מתחם גולף(!) אמתי לגמרי, כמו באירופה

מסך קולנוע חדשני עם כל השכלולים האפשריים

נדנדת ריחופית עוצרת נשימה

וזה עוד ככה בקטנה. עושה חשק? בטח שעושה. רוצו להזמין מקום. 


על שפת הים: סוויטה חוף הבונים, חוף הכרמל, מושב הבונים


חוף הבונים


הסוויטה המהממת הזאת פנויה עבורכם רק עד יום חמישי, אבל לא יכולנו שלא להמליץ עליה. כי אם גם אתם, כמונו, חושבים שאין תפאורה מושלמת יותר לנופש זוגי מאשר רחש גלים ושקיעות קסומות על הים, סוויטת חוף הבונים היא בדיוק מה שאתם צריכים. הסוויטה מעוצבת בסגנון רטרו יוצא דופן בהשראה ימית, מאובזרת בג'קוזי ספא ענק מול הנוף וממוקמת במרחק נגיעה מחוף הבונים (אחד היפים בארץ). וכל זה – בפחות משעה נסיעה ממרכז הארץ. בלי פקקים. 


הגודל קובע: רויאל אלברט גליל מערבי, גורן


רויאל אלברט


רויאל אלברט אינו צימר במובן הרגיל של המילה. ההגדרה היותר מדויקת היא בית נופש, אך גם היא לא מסבירה באופן מלא את האופי לגמרי ייחודי של המקום. אז רק שתבינו במה מדובר: בית מרהיב בעיצוב אקלקטי המשלב אלמנטים קלסיים, ענטיק ורטרו עם פרטי אספנות נדירים, עם 3 חדרי שינה, עם מתחם ספא מטורף על שטח 60 מטר מרובע וחצר ענקית, מבודדת לחלוטין, ובה – בריכת שחיה פרטית. למי זה מתאים? לכל זוג שמחפש חוויה קצת אחרת, משהו שונה ומפתיע. 


הכי רומנטי שיש: 2 צימרים יוקרתיים שמיועדים לזוגות בלבד


הצימרים האלה אמנם מכילים יותר מיחידת אירוח אחת, אך אין לכם מה לפחד מחוסר פרטיות. מתחמים אלה נבנו במיוחד לזוגות ולכן כל סוויטה כאן מופרדת ומבודדת לחלוטין. את השכנים שלכם אתם לא תראו, אלא אם כן תרצו ליזום מפגש הכרות.  


במקום לטוס לאירופה: ענתיקה גליל מערבי  |  בן עמי

 

ענתיקה


בענתיקה - מתחם אירוח יוקרתי עם שתי סוויטות לזוגות בלבד - האווירה נושמת חוץ לארץ, העיצוב מדבר צרפתית ואתם תרגישו כמו בסרט אירופאי רומנטי אנין טעם. המראה המעודן ואקסטרה אלגנטי הזה בא יחד עם שירות מארחים נדיב, חוף ים במרחק נגיעה, מרפסת פטיו רומנטית, גינה פורחת ומתחם משותף עם בריכת שחיה יפיפייה וג'קוזי ספא. 


מעל העננים: צימר בין השמשות, גליל מערבי, מצפה לבון


בין השמשות


בין השמשות, אם לא ידעתם, הוא זמן שנמשך לאחר השקיעה של השמש ועד להיעלמות הסופית של כל קרני השמש, עד לחשיכה המוחלטת . למה בחרו הבעלים לקרוא לצימר שלהם כך? כי הרגעים הקסומים האלה, שמפרידים בין האור ולחושך, מתארים באופן מדויק ביותר את האווירה המיוחדת שאופפת את המקום. החופשה בצימר הזה היא בגדר חובה לכל מי שאוהב לצפות בנופים פנורמיים ממבט הציפור. המיקום של "בין השמשות" – גבוה על הרכס הדרומי של הרי הגליל – יוצר נקודת תצפית מושלמת להתבוננות בנופי הצפון, ממזרח ועד מערב. ואם כל זה לא מספיק, אז יש כאן בריכת שחיה (במתחם המשותף) שמרחפת מעל העננים, המוקפת בפינות חמד רומנטיות בתוך טבע פראי. 


חופשה בסגנון של פעם: 3 מתחמים עם בקתות עץ רומנטיות לזוגות בלבד


לסיום סיומת השארנו עבורכם את הטופ שבטופ: שני מתחמי צימרים שבהם, מסיבה תמוהה כלשהי, עדיין נשארו יחידות פנויות לימי החג. מכוון שמדובר בצימרים סופר פופולאריים ומבוקשים, לא נוכל להבטיח לכם שהם יהיו זמינות עבורכם גם מחר ולכן – כדאי להזדרז. מה מיוחד שבצימרים אלה? הנאמנות שלהם למסורת. כאשר רוב הצימרים היוקרתיים מציעים לכם מבני אבן או בטון, כאן תמצאו בקתות פסטורליות בסגנון של פעם. אין זה אומר שמדובר בצימרים "פשוטים". ההפך הוא הנכון. הבקתות היפיפיות שנספר לכם עליהן בהמשך שופעות יוקרה, פינוקים ואסתטיקה גבוהה. 


בקצה העולם:נוף ספא - פינה בהר, גליל עליון, ראש פינה 


פינה בהר


בתוך חורש טבעי, על צלע הר, מול נוף מהפנט אל הרי הגליל והגולן, עומדת לה לבדה בקתת נוף ספא יפיפייה, מרווחת, נוחה, שופעת פינוקים והפתעות. מחוצה לה – מרפסת גבוהה הצופה אל הפסגה המושלגת של הר חרמון ובקצה שלה ממוקם ג'קוזי ספא ענק. התחושות של חמימות, אינטימיות, רוגע ושלווה מתעוררות כבר בכניסה ליחידה ולא עוזבות כל עוד אתם בפנים. אם בכל זאת תרצו לצאת החוצה, כדאי לכם לבקר במתחם השחזור המרתק של ראש פינה העתיקה, עם מגוון מסעדות ובתי קפה, גלריות בוטיק וכמובן – גן הברון היפיפייה. 


כמו באגדות: אור בכרם, גליל עליון, כרם בן זרמה


אור בכרם


אמרו לכם שנסיכות ואבירים על הסוס הלבן קיימים רק באגדות ילדים (ובמשחקי הכס, איך לא). אז אמרו. החופשה ב"אור בכרם" -  צימר יוקרתי לזוגות בלבד - תוכיח לכם אחרת. האווירה המלכותית בסוויטות המרהיבות בעיצוב ענטיק תתאים לזוגות שלא וויתרו על חלומות הילדות ומשתוקקים לחזור אחורה בזמן (בלי לוותר כמובן על הנוחיות המודרנית). במתחם – 3 סוויטות לזוגות, אך כל אחת מהן ממוקמת בתוך חצר מבודדת, הרחק מאחרות, כך שהפרטיות שלכם מובטחת. את השכנים תפגשו רק במתחם המשותף, בו ממוקמת בריכת שחייה עם חימום סולרי.  


הכי טוב שיש: בקתיים, גליל עליון, עמוקה


בקתיים


שימו לב חברים: בקתיים הוא כנראה הצימר הרומנטי הטוב ביותר בישראל. לפני שנמשיך, נציין כי הוא פנוי עבורכם רק להיום ומחר וגם זה אירוע נדיר ביותר. בדרך כלל צריך להזמין כאן מקום חודשים מראש. 

אתם עדיין כאן? ננסה להסביר לכם למה אתם פשוט חייבים להרשות לעצמכם את בקתיים: 

קודם כל, כי אין עוד מקומות כאלה בארץ. פשוט אין. יש לו מיקום לגמרי ייחודי -  בתוך חורש עבות, מול נוף גלילי עוצר נשימה. כל בקתה (ויש שתיים) שוכנת בתוך גינה יפיפייה עם בריכת שכשוך טבעית.

רגע, חכו, יש עוד. בתוך הבקתה מחכים לכם פינוקי הבית: פירות, עוגיות, שוקולדים, פיצוחים, גלידות, גבינות, ממרחים ועוד ועוד... נגמר לכם משהו? המארחת מיד תשלים את החסר. מתחשק לכם לראות איזה סרט רומנטי? לרשותכם מקרן קולנוע ויוגש לכם תפריט עם 100 סרטים קלסיים, לבחירתכם. 

ארוחת הבוקר כאן מוגשת בפטיו קסום בסגנון פרובנס והיא כמובן משובחת ביותר. 

וכל זה בלי לדבר על העיצוב המשגע, על ספריית ספרים ומשחקים, על בר אלכוהולי איכותי, על הג'קוזי המפנק, על בריכת שחיה יפיפייה במראה טבעי, על המארחים המדהימים... לסיכום - רוצו להזמין מקום, אתם תגידו לנו תודה. 

יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי