לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

אלכוהול בצימר, פאבים במרחק הליכה - תכנון חופשה בראש טוב וללא נהיגה!

משקה טוב בזמן הנכון יסדר אתכם בכל צימר

צוות אתר בורדו - 10-11-2022

אלכוהול בצימר, פאבים במרחק הליכה - תכנון חופשה בראש טוב וללא נהיגה!

 

חופשה היא זמן מצוין ליהנות מאלכוהול, במקומות האירוח לרוב ימתין לנו בקבוק יין ובחלקם אף מרתף או חדר יין ולפעמים נגישות ייחודית למוצרי פרימיום מיקבי האזור ומבשלות הבירה. אלכוהול וחופשה מתערבבים נהדר יחד והבילוי הוא כיף גדול - כאשר מתכננים אותו נכון, ולהלן כמה טיפים שיסייעו לכם להעביר חופשה שלווה עם באזז נעים.

 

נפתח בטיפ חשוב המגיע מעומק הלב ומניסיון של שנים, ועשוי להציל לכם את ליל הכלולות:

הזמנתם צימר מפואר - כדאי להגיע אליו ערים. אם שותים, לא מתעלפים - בפרט כאשר מתחתנים.

 

תסמונת עילפון החתונות היא סינדרום נפוץ בו הזוג שהתחתן (או התאחד בטקס אחר) מסיים את הערב עם הראש באסלה ולא זוכר הרבה מהמסיבה, ובטח לא מהלילה בצימר הכלולות היוקרתי (והיקר). זוגות רבים מתחילים את ירח הדבש כאשר החברים סוחבים אותם ומניחים אותם במיטה: הכל סביבם מפואר, הנרות דולקים, הג'קוזי מבעבע, הנוף מושלם, זהו ערב חד פעמי בחיים, כולם נהנו והתרגשו, ורק לכם ממתין הנגאובר אכזרי. אל תהיו הזוג הזה, בפרט לא בלילה הכי מקסים שיש. רוצים לשתות? יש מספיק הזדמנויות: אם שותים, לא נוהגים - בשביל זה יש צימרים.

 


הגעתם לצימר המושלם ואתם בעניין של ארוחה רומנטית במסעדה עם בקבוק יין או יותר. כדאי לזכור שבצפון (ובאזורים מבודדים אחרים), לרוב נצטרך לנהוג על מנת להגיע למסעדות. מאחר ואין כמות בטוחה של אלכוהול לנהיגה, ההמלצה החד משמעית היא שאחד מהחברים בקבוצה לא ישתה. מכאן נובע שאם אתם זוג ואין לכם נהג צמוד, נוצר מצב בעייתי, שכן בעוד שבאזור המרכז קל להתנייד במוניות ותחבורה אחרת, אם הגעתם לצימר בגליל או ברמת הגולן סביר שתתקשו למצוא מונית בלילה, ואם כן אזי מדובר בנסיעה חריגה ובעלות ניכרת.

מה עושים?

  1. מזמינים מקום ביישוב בו ניתן ללכת ברגל לפאב או למסעדה: אם הגעתם לצימר בראש פינה, למשל, סביר שתוכלו ללכת ברגל לכמה מקומות בהם תוכלו לאכול, לשתות, ולשוב אל הצימר בטיול רגלי נעים - אך לא רק בראש פינה: פאבים מקומיים ומסעדות קטנות תמצאו כמעט בכל יישוב, קיבוץ או כפר בצפון, כולל בכפרי הדרוזים בצפון רמת הגולן שם קיימת סצנת אלכוהול מגניבה ושפע צימרים במרחק הליכה. זהו הפתרון המושלם - אירוח יוקרתי ביישוב עם פאב.



  2. נהנים נכון משפע היקבים בצפון - קבלו רשימה חלקית של יקבים באזור: יקב דלתון, יקבי בזלת הגולן, יקב הר אודם, יקב עמיעד, יקב הרי גליל, יקב מילס, יקב לוטם, יקב נטופה, יקב תבור, יקב ברניקי, יקב אדיר ויקב שלושת הגפנים - וזוהי כאמור רשימה חלקית של יקבים, המציעים לכם הזדמנות לעשות סיורי טעימות יין ואת האופציה ליהנות בחדר מהבקבוק שבחרתם. בנוסף, ברשימת מומלצי בורדו תמצאו צימרים ומתחמי אירוח אשר מתגאים בהתמחות בנושא היין וישמחו להציע לכם בקבוקים נדירים מהרתף הפרטי, כולל הדרכות יין ובלי צורך לצאת מהמתחם: הצפון מציע חוויה גדושה ועשירה לחובבי היין ותכנון נכון של סיור טעימות (ורכישות לערב) יממש חוויה בטוחה ללא נהיגה.

  3. טיפוסים של בירה? לא חסר מבשלות בירה בגליל ובגולן: מבשלת בירה מלכה ביחיעם, מבשלת הגיבור בכרמיאל, מבשלת הגולן בקצרין, מבשלת FASS בדרום רמה"ג, מבשלת אודי'ז בכפר גלעדי, מבשלת הגליל בקיבוץ מורן, מבשלת בירה נצרת - וגם זו רשימה חלקית: חובבי הבירה מביניכם יכולים לתכנן סיור מבשלות (אפשרי גם לאסוף בירות מקומיות בדרך אל הצימר) ולנצל היטב את המקרר בחדר לערב טעימות פרטי בסוויטה שלכם, בסמוך למיטה. 

  4. חוות, משקים, מאפיות, שווקי איכרים וחנויות מתמחות: סצנת האוכל המקומי בישראל מתפתחת מדי שנה ואזור הצפון מתגאה בשפע של תוצרת איכותית וטרייה - ממוצרי חלב דרך תוצרת חקלאית ועד ממתקים ומאפים שיש רק כאן, אנחנו מבטיחים שבמרחק לא גדול מהצימר שבחרתם תמצאו אטרקציות קולינריות שכיף להכיר וקל להביא לערב רומנטי בסוויטה.



  5. סיור מרכוליות ופיצוציות: לא הספקתם, לא הכרתם, אתם זוג שלא רוצה לצאת מהצימר - המקרר הקטן שבסוויטה מחזיק יופי בקבוק וודקה בפריזר ומספיק מקום לפחיות אנרגיה (ואו בירות) מתחת. בנוסף, בחורף קר בצפון ואפשר להשאיר את הפחיות להתקרר בחוץ בלילה, רק שימו לב שהטמפרטורה נשארת מעל האפס.

 

טיפ קריטי: אל תבזבזו זמן יקר מהחופשה שלכם על שינה או עילפון אלכוהולי. שתו במתינות, לוו את השתייה במאכלים מתאימים, וזכרו את הדבר החשוב מכל: השוט ששתיתם כרגע ימשיך להיספג לדם בשעה הקרובה ולהעלות אתכם - תנו לו את הזמן לפני שתחליטו לשתות שוט נוסף: לפעמים תגלו שהוא לא נחוץ לכם. ככה נשארים בראש של מסיבה ועל הרגליים, בלי להימרח ולהצטער.

 

לסיכום,

 

אלכוהול מעניק ערך מוסף לחופשה זוגית - ולא פחות מזה מסייע לרכך יום עמוס של חופשה משפחתית עם ילדים אקטיביים. חופשה היא הזמן הלגיטימי היחיד ל-Day drinking, ולפתוח את הבוקר עם בירת בוטיק צוננת פתאום נראה הגיוני, והכי שווה - לסיים את היום בהרכב זוגי, בג'קוזי האט טאב, מול נוף עוצר נשימה ועם כוס יין (אפשרי גם מול קמין רומנטי בלילה מושלג). משקה טוב בזמן הנכון יסדר אתכם בכל צימר, עם או בלי בריכה - העיקר שללא נהיגה, וכתמיד מומלצי בורדו מכילים את המיטב מכל סוג. 

 

 

 

 

 

 


יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי