לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

צימרים עם סוויטת נופש בודדת

חוויה אולטימטיבית לזוגות רומנטיים

נטשה שטינברג - צוות בורדו - 07-11-2019
סוויטה רומנטית, שממוקמת במתחם מגודר ומבודד היטב, תאפשר לזוג להרגיש חופשי ומשוחרר ותעניק להם חוויה אינטימית בסגנון של אי בודד (אי בודד משודרג כמובן, עם כל הפינוקים האפשריים). המתחם ששייך לזוג אחד בלבד, יהיה שקט ושלוו באופן מיוחד, והאורחים יתמסרו לאווירה רומנטית, המנתקת אותם מהעולם החיצוני. חופשה בצימר מבודד מזמנת "חופש פעולה" מלא: אפשר להסתובב בליבוש מינימלי (אם בכלל), להתענג בג'קוזי או בבריכה בלי לדאוג להפרעה כלשהי מצד השכנים ובכלל, להגשים כל פנטזיה אפשרית שמצריכה פרטיות מוחלטת.
ענף הצימרים שופע מבחר רב של הצעות מפתות לנופש יוקרתי – מבקתות עץ "קלאסיות" ועד לאחוזות פאר בסגנון אולטרה מודרני. אולם, רוב מתחמי האירוח היוקרתיים מכילים בתוכם מספר יחידות אירוח, לעיתים ממוקמות בצמוד אחד לשני. 
מתחמי צימרים אלה, מפוארים ומפנקים ככל שיהיו, לא מתאימים לזוגות רומנטיים שמחפשים להתבודד וזקוקים לפרטיות מוחלטת. לזוגות אלה אנחנו ממליצים לבחור צימר עם יחידת אירוח אחת. סוויטה רומנטית, שממוקמת במתחם מגודר ומבודד היטב, תאפשר לזוג להרגיש חופשי ומשוחרר ותעניק להם חוויה אינטימית בסגנון של אי בודד (אי בודד משודרג כמובן, עם כל הפינוקים האפשריים).

צימר חוף הצדפים
צימר חוף הצדפים. סוויטה רומנטית לזוגות בלבד, חוף הכרמל, בונים


המתחם ששייך לזוג אחד בלבד, יהיה שקט ושלוו באופן מיוחד, והאורחים יתמסרו לאווירה רומנטית, המנתקת אותם מהעולם החיצוני. חופשה בצימר מבודד מזמנת "חופש פעולה" מלא: אפשר להסתובב בליבוש מינימלי (אם בכלל), להתענג בג'קוזי או בבריכה בלי לדאוג להפרעה כלשהי מצד השכנים ובכלל, להגשים כל פנטזיה אפשרית שמצריכה פרטיות מוחלטת.

סוויטת הארמון
סוויטת הארמון - לזוגות בלבד, חוף הכרמל, כרם מהרל. בריכת שחיה פרטית לנוף עוצר נשימה

מתחמים עם צימר יחיד נדירים יחסית בענף הצימרים המקומי. הסיבות לכך טמונות הן באינטרס הכלכלי של בעלי הצימרים והן בביקוש למתחמים גדולים, המאפשרים לישראלים (שאוהבים "חברותה") לנפוש בהרכב מלא. אמנם אנחנו, באתר בורדו, מודעים לצרכים ייחודיים של זוגות "מתבודדים" ולכן אספנו עבורם את מיטב הצימרים היוקרתיים המציעים יחידת אירוח אחת. 

אחוזת אלבני

אחוזת אלבני, גליל מערבי, עין יעקוב. סוויטת ענק עם בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ושולחן פינג פונג. 

אז מה מאפיין צימרים עם יחידת אירוח אחת?

ראשית כל - סביבה מבודדת ואינטימית, ועל כך כבר דיברנו בשורות הקודמות. מושג הפרטיות כולל בתוכו מספר פרמטרים: חניה פרטית, מתחם מגודר, בידוד מרעשי הסביבה. בין אם היחידה כוללת חצר פרטית, ובין אם הצימר בנוי "לגובה" ומכיל מרפסת נוף, סביבת חוץ טבעית, מלאה בצמחייה, שופעת נופים פנוראמיים היא בגדר חובה. כל זה נדרש כדי ליצור אווירה רומנטית, מעודדת קירבה. 


בלנקו
בלנקו סוויטת יוקרה, גליל מערבי, עין יעקב. בריכת שחיה מחוממת ומקורה מול נוף גלילי, סאונה יבשה וסאונד בר

אז מה היא פרטיות מלאה, בסופו של דבר? העיקרון פשוט: אף אחד לא אמור לראות או לשמוע את הזוג המתארח, בלבד המארחים, שגם הם יגיעו למתחם אך ורק כשצריכים אותם. 
האיכות הנוספת, גם היא סופר משמעותית עבור הזוג המתבודד, היא העיצוב הרומנטי של הצימר. אז נכון שכל אחד מאתנו מפרש מילה "רומנטיקה" בדרך משלו. לכן לא מדובר בסגנון עיצוב ספציפי, אלא באווירה: תאורה חושנית, רכה ומחמיאה, פינת ישיבה אינטימית המזמינה חיבוק, שפע של תמונות קיר ופרטי דקורציה, נרות ריחניים, שטיחים מלטפים, חלונות לנוף... 

אחוזת לורן
אחוזת לורן, גליל מערבי, עין יעקוב. סוויטה רומנטית עם מתחם ספא עם בריכה מחוממת ומקורה וסאונה יבשה ורטובה

גם לריהוט ואבזור טכני יש תפקיד חשוב ביצירת תנאיי אירוח מושלמים לזוג רומנטי. הרשימה של הציוד ההכרחי לצימר יוקרתי לזוג לא מסתפקת במיטה גדולה ונוחה במיוחד, חדר רחצה מרווח ומפנק וג'קוזי משוכלל, אלא תכלול גם קמין לחורף, מערכת בידור חדשנית המאפשרת צפייה במגוון סרטים, מערכת שמע מצוינת, משחקים (כיד הדמיון של בעלי הצימר), טואלטיקה איכותית, שמנים לעיסוי, חלוקים ונעלי ספא ועוד פריטים שיוסיפו אלמנט של סקס אפיל לאווירה.  

ועוד לא דיברנו על פינוקים של ממש: בריכת שחיה, סאונה ו/או ג'קוזי ספא, כולם שייכים לזוג אחד בודד. 

עלמה סוויטת אירוח
עלמה, סוויטת ענק מפוארת, גליל עליון, עלמה. כל הפינוקים האפשריים ואפילו כאלה שלא חשבתם שאפשר...


ואיך אפשר בלי להזכיר את נושא הכיבוד. אנחנו מדברים על בקבוק יין יוקרתי, שוקולדים, עוגה ועוגיות, פירות, מיץ טבעי – כל אלה הם רק חלק מרשימת הכיבודים שמציעים לאורחים בסוויטות רומנטיות.  

והנה עוד משהו מאוד – מאוד חשוב: ארוחת הבוקר! בניגוד לאורחי הצימרים המשפחתיים, שלעיתים יעדיפו לוותר על התענוג ובמקום זאת יכינו משהו בעצמם (או יצאו לבית קפה שבסביבה), הזוגות הרומנטיים לרוב ירצו לסעוד את ארוחת הבוקר שלהם בצימר, כשהיא מוגשת להם בזמן שנוח להם. איזה כיף להתחיל את היום עם ארוחה משובחת, טעימה וטרייה להפליא,  עם שפע של טעמים כפריים. 
 

על הים

על הים, גליל מערבי, שבי ציון. סוויטה מבודדת לזוגות בלבד, בתוך גינה יפיפייה, במרחק הליכה מהים 


שירותי המארחים בצימר לזוגות עם יחידת אירוח אחת

הדרישה החשובה מכל למארחים בצימר רומנטי לזוג בודד היא כמובן השמירה על פרטיות של האורחים. במילים אחרות – לא להפריע. 
יחד עם זאת, למארחים יש תפקידים חשובים בחוויית הנופש. 
הם צריכים להיות זמינים לכל בקשה (רוב שעות היום והלילה), במיוחד אם האורחים מבקשים עזרה בהפעלת מכשיר כלשהו או בתיקון תקלה.  
אם הנופש הרומנטי כולל חגיגה או הפתעה (הצעת נישואין למשל), על המארחים להכין את הצימר לכניסת הזוג. שימו לב: רוב המארחים ישמחו לארגן עבורכם את היחידה ללא תשלום. 

חוף הבונים
צימר חוף הבונים, חוף הכרמל, הבונים. סוויטה מרהיבה לזוגות בלבד, עם ג'קוזי ספא לנוף הים 

המארחים עשויים לסייע לכם בתכנון הנופש. כך למשל, הם ידאגו להמליץ על המסעדה הקרובה שמתאימה לארוחת ערב (ואף להזמין לכם בה מקום), להציע לכם טיול אופניים או טרקטורונים בסביבה, לספר לכם על האטרקציות התיירותיות באזור. 
המארחים גם יזמינו לכם עיסויים, ויש גם כאלה שיציעו לכם אטרקציות רומנטיות מיוחדות, כמו למשל סדנה מרתקת או שף פרטי, שיערכו בתוך הצימר עצמו.  
ואם כבר באטרקציות מדובר, אז לפני שאתם מזמינים צימר, בדקו האם בעלי המקום מציעים חבילות נופש מוכנות, המשלבות נופש בצימר עם אטרקציות בסביבה.  

יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי