לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

צימרים מומלצים לזוגות - לא קריטי לי בריכה

קבלו חמש סוויטות ממיטב מומלצי בורדו בקטגוריית צימרים ללא בריכה!

צוות אתר בורדו - 09-11-2022
בריכה היא פינוק כייפי שנראה נהדר ומעניק חוויה ייחודית - אבל לא לכל אחד או אחת ולא בכל עונה או מצב. חמש סוויטות מדהימות ללא בריכה, אך עם הרבה מעבר..

"לא קריטי לי בריכה": קבלו חמש סוויטות ממיטב מומלצי בורדו בקטגוריית צימרים ללא בריכה!

 

בריכה היא פינוק כייפי שנראה נהדר ומעניק חוויה ייחודית - אבל לא לכל אחד או אחת ולא בכל עונה או מצב. נופשים רבים מגיעים לצימר ולבסוף לא טובלים בבריכה: כי קריר, כי לא בא לי להירטב, כי תיכף יוצאים ואני רוצה לשמור על התסרוקת או כי אני סתם לא אדם של בריכה.

 

עבור אלו מאיתנו המעדיפים ג'קוזי זוגי חמים ונהנים מהאינטימיות והרוגע שהוא מאפשר, ריכזנו רשימת צימרים מדליקים במיוחד, שכל אחד מצטיין בתחומו - ובאף אחד אין בריכה.   

 

 

1. סוויטה בוסתן ונחל בקיבוץ דפנה- לחץ כאן

הסוויטות הפרטיות של בוסתן ונחל בקיבוץ דפנה מציעות חופשות זוגיות יוקרתיות בצימר מפואר ואיכותי המעוצב באופן מרהיב - והג'קוזי הענקי שבמרפסת יעניק חוויה רטובה גם בלי בריכה ועם קו ראשון לנוף החרמון ועמק החולה. רוצים להירטב עוד? אתם ממש על נחל דן, בלב ארץ פלגי המים של הגליל העליון ומבואות החרמון. השקט, הרוגע ואיריס המקסימה עם אירוח נדיב ואוהב יוצרים חופשה זוגית מושלמת. 
יחודי למקום: כמה דק' הליכה ואתם  על גדות נחל דן

להזמנות: 052-9096228


2. לה לונה- לחץ כאן

לה לונה - שתי סוויטות בוטיק לזוגות בלבד ולחופשה רומנטית ייחודית. הסוויטות של לה לונה מוקפות בחורשה ביישוב המקסים לוטם שבגליל ומציעות חוויה איכותית של שלווה, רוגע וניתוק בתוך הנוף המהמם. רוצים להירטב? ג'קוזי זוגי מפנק ידאג לכם בפרטיות מלאה, ולכל השאר דואגת הסוויטה האיכותית, מרפסת הנוף המהממת וטוני וקלאודיה המארחים המדהימים, עם שירות לבבי קשוב ואוהב ותשומת לב לכל פרט. טיפ: יקב ומחלבה במרחק הליכה.
להזמנות: 052-9707380


3. כספי 88- לחץ כאן

בכספי 88 ממתינה חוויה מושלמת בצימר לזוגות בלבד - שתי סוויטות כפריות על רכס הר יודפת, ביישוב הררית, גבוה מעל הנוף הפתוח של בקעת בית נטופה והרי הגליל. אין כאן בריכה, אך יש כאן ג'קוזי האט טאב ענק ומיוחד, היושב מעל כל הנוף המרהיב הזה וישאיר אתכם מהופנטים וחמימים, בחוויה שכולה רוגע ושלווה. סיגל ואהוד יצרו כאן חווית אירוח ייחודית ונדירה, באנרגיה שכמותה נדיר למצוא ואווירה של ריחוף תמידי.
כדאי לדעת: אם תגיעו שני זוגות חברים, תרוויחו את ה"זולה" המגניבה שיש כאן עם מתחם מדורה ואולי גם תהנו מ"התה של אהוד"-
להזמנות: 052-9707977


4. נשימה עמוקה- לחץ כאן

נשימה עמוקה היא שם הולם במיוחד לאווירה הרגועה שמשרה בקתת העץ הקסומה הזו, בלב יער עמוקה. לכאן מגיעים זוגות או משפחה לחוויה של חופשה בלב היער, בצל הצמרות הגבוהות ובאוויר שנותר קריר לאורך כל השנה ולפעמים מפנק עם שלג בחורף. במקום בריכה אנחנו בתוך הג'קוזי הענקי, מעל נוף היער, באינטימיות ופרטיות מלאה. זהו צימר עץ קלאסי והוא מוקף בשטח גדול מאוד
ועשיר בצמחייה טבעית, עצי פרי ופינות חמד, ועל הכל מנצחת נועה עם השקעה מעומק הלב, אירוח יוצא דופן ואינסוף אהבה.
טיפ: הזמינו את ארוחת הבוקר של נועה.
להזמנות: 052-9707434



5. מרקיזה- לחץ כאן

כמו ארבעת הקודמים, במרקיזה ממתינה חוויה לזוגות בלבד עם דגש ענק על רומנטיקה בלב הנוף המוריק של היישוב מצפה הילה שבגליל המערבי. בליבו של חורש אלונים מבודד ומול נוף לוואדי ירוק נמצאות הסוויטות של מרקיזה, בהן במקום בריכה ממתינה מרפסת עץ ובה שקוע ג'קוזי זוגי מדליק ואינטימי, מול הנוף האינסופי ובבדידות מושלמת. הקמין שבסוויטה המפוארת, תקרת העץ הגבוהה והרצפה המיוחדת משלימים את החוויה הרומנטית הקסומה שיצרה כאן סיגל, המארחת המושלמת.
טיפ: אתם כמה דקות מהואדי, אל תוותרו על טיול רומנטי בסביבה.
להזמנות: 052-9098480



לסיכום,

 

לאלו מכן שלא חייבות בריכה ואלו מכם שמעדיפים ג'קוזי ממתינות שפע אופציות איכותיות במתחמי אירוח מפוארים, מגוון צימרים כפריים לזוגות וסוויטות אירוח יוקרתיות המציעות שלל פינוקים.

 

אם אהבתם את הכתבה זה מצויין, כי חלק ב' בדרך, ובו חמישייה נוספת של מומלצי בורדו בקטגוריה הייחודית (והשובבה) של צימרים ללא בריכה ועם המון אטרקציות אחרות.

יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי