לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

חמישה טיפים חשובים לצימר עם בריכה פרטית

חמישה טיפים חשובים לצימר עם בריכה - חופשה יוקרתית עם כיף ייחודי

תוכן אתר בורדו - 23-01-2023
צוות בורדו משתף אתכם מהנסיון. חמישה טיפים לחופשה יוקרתית עם בריכה פרטית


לזוגות בלבד, למשפחות ולכל מי שעבורו צימר יוקרתי כולל בריכה, הכנו רשימה חשובה שכדאי לעיין בה - וסיכמנו אותה עם הטיפ החשוב מכל.

 

צוות בורדו משתף מהניסיון: טיפים חשובים לחופשה יוקרתית - צימרים עם בריכה פרטית.

 

  1. אנחנו הולכים להיחשף יותר לשמש: אנחנו בוחרים בצימר עם בריכה כדי ליהנות ממנה, לרוב לא רק לשחיית לילה, ואם המדובר בחופשה משפחתית אז ניתן להמר שהילדים יהיו כל היום בבריכה וסביבה. קרם להגנה מהשמש זה מובן מאליו (ונשטף מהר מדי), וכיום יש פתרונות נוספים בדמות ביגוד רטוב ושרוולים ייעודיים להגנה מהקרינה (אגב, נהדר גם לנהיגה), משקפיים וכובעים רחבים לכל גיל ועוד.





  2. אנחנו הולכים להחליף יותר בגדים: בגד הים מרטיב את כל מה שאיתו ואת מה שלידו וכדאי לנו לצרף עוד כמה טי שירטים ושורטס, ובנוסף, תמיד כיף שמחכה לנו בגד ים יבש כשאנו רוצים לקפוץ לבריכה - כך במקום להידחק לבגד ים לח שתלוי במקלחון יש לנו אחד יבש מוכן ונעים, אז מביאים שניים, וגם כמה שקיות ניילון לאחסון בנסיעה (והכי חשוב, מפרקים את התיק מיד עם החזרה…).

  3. אנחנו רוצים לשתות אלכוהול ליד הבריכה או בתוכה: אחרי תקלה אחת עם זכוכיות מכוס שנשברה עברנו לכוסות בלתי שבירות ולשתיית בירה ישירות מהפחית. לא קלאסי, לא אלגנטי, אבל לא נשבר אף פעם, אף אחד לא נחתך ולא צריך כעת לפנות את כל שטח הבריכה, לרוקן ולנקות. ראש טוב זה גם ראש שקט. 





  4. אנחנו אוהבים לשחק: גם אם זה צימר עם בריכה פרטית לזוג בלבד, זרקו בתא המטען של הרכב משהו מתנפח - כורסא, מזרן, כדור, מצופים, לא חשוב. לפעמים זה יישאר בתא המטען, לפעמים זה יהפוך לדבר הכי מגניב בחופשה - מניסיון. שימו לב גם לצימרים המציעים מתקני בריכה מתנפחים מראש.




  5. בריכה ורומנטיקה: אוזניים לכותל, עיניים לרחפן. צימר פרטי עם בריכה פרטית מעודד רומנטיקה וזוגיות ולשם כך הוקמו יחידות האירוח היוקרתיות הללו, המציעות חופשות באווירת ירח דבש גם אם אתם זוג ותיק, ובטח אם אתם בליל הכלולות. צימרים לזוגות מעניקים לכם מקסימום פרטיות, אבל מצד שני גם ביישוב הכי כפרי ומרוחק בצפון, לכל נער יש כיום רחפן קטן, וכדאי לזכור זאת אם לא רוצים לככב בסרטון בכל כורחנו.




צימר עם בריכה למשפחות - הטיפ היחיד שהוא חוק:

לא מנתקים קשר עין עם הילדים לרגע ותמיד יודעים מי אחראי עליהם כעת.

אין הרבה מה להרחיב ונושא הבטיחות האישית הוא ערך עליון והחשוב מכל. פעוטות מתרגשים במקום חדש ויוצאים להתרוצץ, מטפסים גם על בריכה מגודרת, הסביבה לא מוכרת ואפשר לאבד לרגע קשר עין, וגם פעוט עם מצופים בבריכה זעירה עלול להיפגע. בנוסף, ילדים משכימים קום ומיד רצים החוצה לבד וכך הלאה: ההמלצה הכי טובה? קורס שחייה לכל ילדה וילד ברגע הראשון שאפשר, ועד אז, יש לכם המון הזדמנויות לחופשה יוקרתית גם בצימרים ללא בריכה (אבל עם ג'קוזי זוגי מפתה).

יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי