לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

נופש פסח 2023 בגליל - חג אביב יוקרתי וירוק בניתוק מלא ובסטנדרט נדיר

חופשת פסח יוקרתית בגליל

צוות התוכן - אתר בורדו - 06-03-2023
מה נשתנה הפסח הזה? זינוק עצום בסטנדרט ההשקעה באירוח יוקרתי בצפון!



בורדו כאן עבורכם: ביקרנו, בדקנו ואנחנו ממליצים.

 

בכל צימר יוקרה, וילה, מלון בוטיק או מתחם אירוח המוזכר באתר בורדו ביקרנו ואישרנו שהמקום עומד בציפיות שלכם - ולרוב מתעלה עליהן: תאריכי הביקור מעודכנים, התמונות גם ואת שלל הביקורות הוספתם אתם - והרמה הגבוהה משתקפת.


 מה נשתנה הפסח הזה? זינוק עצום בסטנדרט ההשקעה באירוח יוקרתי בצפון!

אנו רואים זאת בשטח: הניהול משתדרג, הדור הבא של המארחות והמארחים מבקש להתעלות ותנופת ההשקעה מקיפה מקומות חדשים וקלאסיים כאחד. אתם צוברים חוויות מושלמות ללא הפתעות ויותר ויותר מקומות מזניקים אתכם לאווירת חו"ל בלי לבזבז שעות וימים בשדות תעופה. הגליל ירוק, הבריכות כחולות וצלולות, הטבע שופע וכך גם אינסוף האטרקציות של אוכל מקומי טוב, משקים, מחלבות, יקבים ומבשלות.

 



חופשה בלי תעופה? הנופשים עפים על זה!

מזוגות שרוצים לברוח ללילה ספונטני בצימר רומנטי ועד למשפחות שרוצות להתגורר במיני וילה מהסרטים בלב הגליל העליון - וכמובן קבוצות ששוכרות מתחם אירוח יוקרתי או מלון בוטיק לקבוצה גדולה, למסיבה המסדרת מחדש את הסדר: הצצה קטנה ברשימת מומלצי בורדו ובתמונות המרהיבות תחשוף בפניכם הזדמנויות לפסח 23 רענן, מדליק, מקורי ונגיש במיוחד. גל ההזמנות כבר החל, וזה הזמן לסגור עניין.


 



לשומרי כשרות וגם למי שלא -  מאירוח כפרי מדהים ועד מלון בוטיק יוקרתי.

הכבישים המרהיבים החוצים את רמת הגולן, סובב כנרת והגליל משובצים במתחמי אירוח הכוללים גם אופציות לשומרי הכשרות. לבחירתכם - בקתות עץ מוקפות יער ירוק על ראשי ההרים באווירה מנותקת לחלוטין או מלון בוטיק מושקע במרחק קצר ממוקדי הבילוי - האזור מציע שפע מסעדות ואת כל הנוחות של פסח בישראל. בצימרים יוקרתיים למשפחות תמצאו לרוב מטבח מאובזר לעומק - כולל מקרר בגודל מלא, תנור אפייה וגז גדולים ומשוכללים, עמדת בר בי קיו עם מטבח חיצוני משלה ואת כל מה שצריכה משפחה או קבוצה גדולה על מנת לחוש בבית, רק בוילה יוקרתית עם אירוח נדיב ומקצועי. 

 



יצאנו ממצרים? נצא מהקופסא: הזדמנויות לחופשה אקטיבית וגם לבטן-גב.

חופשה בצפון יכולה לכלול הרבה מאוד אקשן - החל מטיולים בשמורות טבע ונקודות תצפית עוצרות נשימה, הלאה לטרקטורונים, סוסים או רפטינג ועד לסנפלינג, טיול הרפתקני במערות (על מערת עלמה שמעתם כבר?), טיולי 4X4, צלילה במישור החוף הצפוני וסוגים שונים של ריחוף: מצד שני, כשבצימר היוקרתי שלכם כל לילה מרגיש כמו ליל כלולות, הבריכה המפתה בנויה פסיפס, הסאונה פרטית לגמרי והיין המקומי משובח - לא תמיד רוצים לצאת ממנו: אגב השקעה באירוח, לחלק מהבריכות המקורות יש גג חשמלי נפתח.




 פסח 23: במקום תור לביקורת דרכונים, עוצרים לטעימות באחד היקבים.

התמונות שחוזרות בכל שנה מנתב"ג חנוק הופכות פחות ופחות נעימות והעומס רק גדל. החישוב משתנה: שעות הנסיעה והשהות בשדות תעופה ומעברים, שעות הטיסה, הנחיתה והנסיעה, האופציות לעיכובים והבירוקרטיות ובכלל הצורך לתכנן יותר מדי - אלו ועוד גורמים ליותר מאתנו להעדיף נופש יוקרתי בישראל: הרמה הגבוהה מושכת וכך גם הנסיעה הקצרה, שאם תתזמנו לשעות מיוחדות תהיו לבד על הכבישים בצפון (מי אמר זריחה מעל הכנרת?).



 

טיפים לפסח וחול המועד 2023 בצפון - בלי תורים, בלי עיכובים, עם מקסימום יוקרה ופרטיות.

  1. כנסו לקטגורית צימרים פנויים לפסח והקדימו להזמין. אנחנו כמעט שם והתאריכים הפנויים מתמעטים בקצב מהיר.
  2. תחשבו על הרכב מקורי: אולי הפעם חופשה עם חמישה או יותר זוגות חברים?
  3. תחשבו על מקום מקורי: אולי בקתת עץ על ראש הר מבודד בגובה 900 מטר?
  4. יתרון מדהים לחופשה בארץ: הזדמנות לצימר יוקרתי עם כלבים! לא נפרדים.
  5. תכננו את הדרך - סעו בנתיב ארוך עם תצפיות: הגליל מדהים בעונה הזו!
  6. רוצים לדלג על אווירת הפסח? בקרו בכפר! המגוון האתני בגליל מדהים.
  7. רוצים לחוש את פסח לעומק? אירוח יוקרתי לשומרי מסורת מובטח לכם.
  8. נופש עם תינוק חדש בראש שקט? הכי פשוט, הכי בטוח, כאן אצלנו.
  9. נופש יוקרתי: ארוחות שף פרטיות, חדר יין, מרכזי ספא אישיים…
  10. ליל סדר בצימר: שולחנות ענק חגיגיים, מתחמים מאובזרים

 

לסיכום,

 

אנו חתומים אישית על כל הבטחה, טיפ וכמובן כל מקום שמופיע ברשימת מומלצי בורדו, מזמינים אתכם לעיין במסלול מדהים החוצה את רמת הגולן מדרום לצפון (כביש 98) ולבעלי הכלבים ממליצים בחום לקרוא המלצות חשובות בכתבה על חופשה עם כלבים וכמובן, לחובבי הבאזז, את ההמלצות על אלכוהול בצימר - לרבות רשימת יקבים ומבשלות.


יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי