לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

כיצד לבחור וילת נופש

וליצור חופשה מגבשת, מפנקת ומהנה למספר גדול של אורחים

צוות בורדו - 31-10-2019
אם אתם יוצאים לחופש ב"חברותה" (עם קבוצת חברים או משפחה מורחבת), מומלץ לחשוב "בגדול" ולהזמין וילת נופש. כיצד לבחור וילה שתהפוך את הנופש שלכם לחוויה מושלמת? מה חשוב לדעת על תנאי האירוח בווילה? כיצד מתכוננים לחופשה כזאת? כל התשובות – בהמשך הכתבה.

מתכננים חופשה אינטימית, מפנקת ונינוחה בצפון? מצוין. רק לפני הכל, כדאי להחליט איזה סוג של מתחם אירוח יתאים לצרכיכם באופן מושלם.

 ובכן, כשמדובר בחופשה זוגית  (או בנופש משפחתי בהרכב מצומצם), סביר להניח שתבחרו בצימר. אולם, אם אתם  יוצאים לחופש ב"חברותה" (עם קבוצת חברים או משפחה מורחבת), מומלץ לחשוב "בגדול" ולהזמין וילת נופש. כיצד לבחור וילה שתהפוך את הנופש שלכם לחוויה מושלמת? מה חשוב לדעת על תנאי האירוח בווילה? כיצד מתכוננים לחופשה כזאת? כל התשובות – בהמשך הכתבה.  


מהי וילת נופש


וילת נופש הינה מתחם מגודר ומבודד היטב, המכיל חצר גדולה ומבנה מרווח בו מספר חדרי שינה, מטבח גדול ונוח וסלון מרווח. לרוב יהיו בשטח הווילה (בחצר או בתוך המבנה עצמו) מתקני פנאי, כגון בריכת שחיה (מחוממת ומקורה בעונת החורף), ג'קוזי ספא, שולחנות סנוקר ופינג פונג ועוד.

הקונספט של נופש בווילת אירוח מאפשר לכל אחד מהאורחים ליהנות הן ממרחב פרטי ונוח והן מהווי משותף. כך למעשה נוצרת חווית בילו מגבשת, עם מגוון רב של  אפשרויות בילוי, עם ארוחות משותפות וזמן מנוחה נעים, וכל זה – בלי לצאת מגבולות המתחם.




אופא- וילת נופש ייחודית בפרדס חנה, בעלת 7 חדרי שינה, צמודי חדר רחצה. בריכת ענק ובעיצוב אדריכלי.


מה ההבדל בין וילת נופש משפחתית ובין וילת אירוח לקבוצות חברים


לרוב מגדירים בעלי הווילות את היעוד של המתחם על בסיס קהל היעד. בהתאם לכך, שני סוגי הווילות נבדלים אחד מהשני בפרמטרים רבים: תנאי אירוח ופרטיות, מתקני בידור ופנאי, עיצוב ואבזור.


וילות לקבוצות חברים


וילות לקבוצות חברים מאפשרים חגיגות רועשות כמו למשל מסיבות רווקות ורווקים, ועל כך יתאימו לקהל צעיר, שבא "לעשות שמח". וילות למסיבות ממוקמות לרוב בשטחים מבודדים, הרחק משכונות מגורים, כדי שהמוזיקה הרועשת וקולות השמחה של החוגגים לא יפריעו לשכנים.

וילות למסיבות מעוצבות בסגנון צעיר ומודרני, מאובזרות בנוסף למתקנים סטנדרטיים גם במערכת קריוקי ורמקולים, שולחנות משחק, מסך טלוויזיה ענק ומספר גדול יחסית של חדרי שינה.


וילות למשפחות


בווילות משפחתיות, לעומת זאת, הדגש הוא על חווית אירוח נינוחה, מהנה ומפנקת, כזאת שמתאימה לאורחים בגילאים שונים. כאן תמצאו מתקני בידור לילדים, בריכת שחיה מגודרת ובטיחותית המיועדת לשימוש של האורחים הקטנים, מטבח מקצועי שמתאים להכנת ארוחות משפחתיות, חדרי שינה וחדרי רחצה שנוחים לאירוח תינוקות. וילות משפחתיות מציעות עיצוב אלגנטי ויוקרתי, סביבת חוץ מטופחת ואזורים אינטימיים ומבודדים למנוחה שקטה.

וילות למשפחות מתאימות לחגיגות "סולידיות", כמו למשל מסיבות ימי ההולדת, יהיו מושלמות לחופשות חגים וקיץ. בדרך כלל, בווילות משפחתיות יציעו לכם סוויטות שינה עם חדרי רחצה צמודים וחדרי ילדים עם מספר רב של מקומות שינה. לרוב, לא מאפשרים כאן קריוקי והשמעת מוזיקה בעוצמה גבוה (אבל יש גם יוצאים מן הכלל).




אחוזת לב החורש בשומרה- 3 וילות יוקרתיות, כל וילה מאובזרת בבריכת שחיה וג'קוזי ספא פרטיים.




וילות נופש – איכות חווית האירוח


כמו בענף הצימרים, כך גם בווילות, ישנם הבדלים מהותיים ברמת האיכות והאירוח. וילות שעומדות ברף איכות גבוה, מעוצבות בסגנון מרשים ואלגנטי, ממוקמת בסביבה טבעית ומטופחת, מציעות פרטיות מלאה, תנאי אירוח נוחים ונגישים, מגוון רב של מתקני בידור ואבזור חדיש ומקצועי, מוגדרות כווילות יוקרתיות.

באתר בורדו מפורסמות וילות יוקרתיות שעברו בדיקה קפדנית במספר פרמטרים: ניקיון, אבזור, עיצוב, מתקנים, שירות מארחים, פרטיות וסביבת חוץ.



  

קאסה פורה וידה- גן שורק - וילת נופש 15 דק' מת"א, ארכיטקטורה מרהיבה, חדרים מרווחים, בריכת אינפיניטי ואווירה בינלאומית.


כיצד בוחרים ווילת נופש


לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. בסופו של דבר, הווילה בה תבחרו צריכה למצוא חן בעיניכם, לשדר את האווירה המתאימה, לגרום לכם לרצות לראות אותה "בלייב". אמנם, היופי בהחלט חשוב, אך יש כמה פרמטרים שחשובים יותר. לכן, במקום לדפדף בין התמונות של הווילות, קודם כל אנו ממליצים להתמקד בתנאי האירוח:

אחוזת הנרקיס 42, גליל עליון, ראש פינה. 5 חדרי שינה, מתאימה לעד 20 אורחים - משפחות וקבוצות. פרטיות מלאה, בקרבה לכל האטרקציות של ראש פינה. 


נתחיל עם מובן מעליו – התקציב. חופשה בווילת נופש עולה לא מעט, אך בהשוואה לחופשה בצימרים עם אותה כמות האורחים ואתה חוויית אירוח, אתם חוסכים. כך למשל, 3 צימרים ל-3 משפחות עם שני ילדים יעלו לכם יותר מאשר וילה עם 3 חדרי שינה וחדר ילדים, באותה רמת איכות.


מספר חדרי שינה ומקומות לינה לילדים. בחירת וילת נופש על בסיס אפשרויות לינה תבטיח שלכולם יהיה נוח, שכל האורחים ייהנו מפרטיות ואף אחד לא יסבול מצפיפות יתר. כך למשל, אם בקבוצה שלכם יש 6 מבוגרים (3 זוגות), 6 ילדים גדולים ו3 תינוקות סך הכל, אתם צריכים: 3 סוויטות שינה עם אבזור ללינת תינוקות וחדר שינה נוסף לילדים עם 6 מקומות שינה (מיטות או מזרנים).


מה מציעים לכם בווילת אירוח? בדקו היטב את רשימת המתקנים המוצעים לכם במתחם הווילה.

אם את יוצאים לחופשה בחורף, חשוב שבריכת השחייה תהיה מחוממת ומקורה.

מתכננים ארוחה חגיגית בחצר הווילה? בדקו שיש בה פינת אוכל חיצונית, עם מטבח חוץ ושולחן אוכל גדול.

דואגים שהילדים ישתעממו (כשיימאס להם מהבריכה)? אתם זקוקים לווילה עם מגוון רב של אטרקציות לילדים, כמו למשל מגרש משחקים, טרמפולינה, פינג נפוג, משחקי מחשב ועוד.  

אם התכנית שלכם כוללת בילוי מחוץ לגבולות מתחם הווילה, תכננו מראש את המסלול. הווילה שלכם צריכה להיות ממוקמת קרוב לאטרקציות שבחרתם לבקר בהן.  

העניינים הלוגיסטיים. שעת הכניסה והיציאה, נגישות לנכים, אפשרות לאירוח בעלי חיים, מדיניות הביטול, זמינות המארחים – כל הפרטים היבשים האלה יכולים לקבוע כמה תיהנו בחופשה שלכם. תבדקו את האותיות הקטנות, ובמידת הצורך, דרשו הבהרות מבעל המתחם. כאשר אתם מזמינים וילה אונליין, תבדקו שקיבלתם מסמך המדיניות במייל (או בוואטסאפ).


יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי