לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

טיפים חשובים לחופשה עם כלבים - דברים שכדאי לדעת!

מצ

צוות אתר בורדו - 05-12-2022
החלטתם לצאת לצימר? מה עם הכלב? מצאנו עבורכם מקומות ידידותיים שמקבלים כלבים. לפני שאתם אורזים - קבלו מספר טיפים לחופשה עם הכלב.


טיפים חשובים לחופשה עם כלבים - דברים שכדאי לדעת!

לחיות עם בעל חיים זו מתנה אדירה, ולראיה, כל בעלות ובעלי הכלבים בטוחים שהכלב שלהם הוא הכי מדהים שיש - וכולם צודקים. יציאה לחופשה, יחד עם זאת, מציבה אתגר מסוים: טיסה עם כלב היא לרוב מחוץ לחשבון, רוב המלונות גם, ולא תמיד יש פתרון בדמות פנסיון או דוגיסיטר.


נופש עם כלבים - הפתרון המושלם, וכמובן, עדיף בצימר יוקרתי.

 

נשמע נדיר, אך יש מקומות אירוח יוקרתיים, מפוארים ומושקעים, נוצצים ומבהיקים - שמקבלים כלבים. לשמחת כולנו, הצוות שלנו ריכז עבורכם את רשימת מומלצי בורדו בקטגוריית צימרים המקבלים כלבים, וכאן ריכזנו עבורכן ועבורכם טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור את המקום הנכון - ולהנות מחופשה בטוחה, בראש שקט ומקסימום שלווה והרמוניה.

 

א. דגשים לבחירת מתחם אירוח עם כלב                                                                                                       

ב. כיצד להקל על התאקלמות בע"ח

ג. דברים שכדאי להביא מהבית

ד. טיפ חשוב למקרי חירום

 

א. ידידותי לבעלי חיים - על מה להקפיד במתחם האירוח:

 

1. אירוח בטוח: אנו רוצים שמתחם הצימר שלנו יהיה מגודר באופן כזה שהכלב יוכל לשוטט בחצר מבלי להפריע לאיש או להיקלע לסכנה. ישנן יחידות אירוח המציעות מרפסת בעלת שער, יש כאלו עם גינה תחומה, יש וילות מבודדות או צימרים בלב הטבע ויש יחידות הממוקמות במפלס נפרד. לכל בע"ח יש את המקום המתאים לו (ולכם) ביותר.

2. סביבת המתחם הקרובה: ישנה העדפה למקום אירוח כפרי ממנו ניתן בקלות לצאת מחוץ למתחם ולשוטט עם הכלב באזור פתוח ונעים. בעוד שבאזור הצפון למשל קל למצוא סביבה כפרית, ישנם גם צימרים עם כלבים במרכז המוקפים בשטחים פתוחים, שדות וכדומה: כדאי לברר כמה קרוב המתחם לשבילי טיול או מסלולי הליכה הולמים, ובהקשר הזה גם גוגל-ארץ עושה עבודה טובה.

3. האזור בו ממוקם מתחם האירוח: מעבר לטיולים רגליים, אם אתם מתכוונים לנסוע לטייל במהלך החופשה, מומלץ לבחור באזור ובפעילויות ההולמים את אופי הפעילות של בע"ח שלכם בדרך כלל, ולא לאתגר אותו בימים עמוסים בפעילויות חדשות, מפרכות או מאתגרות.

4. בוחרים את המקום לפי העונה: מכת חום מהווה את אחת הסכנות לכלבים ולכן נשתדל מאוד להימנע מנופש עם בע"ח בשיא הקיץ באיזור לוהט: לחילופין, ישנם כלבים שרגישים לקור, ועבורם חורף קיצוני יכול להזיק. בקיצור, כלבים אוהבים מתינות וראש טוב. צימר עם כלבים בצפון בקיץ, חופשה בדרום בחורף.

5. להבין ממקור ראשון: הצימרים המופיעים אצלנו באתר מצטיינים לא רק ביוקרה אלא גם, ותמיד, בשירות מארחים וארחות נפלא וקשוב במיוחד. אם נותרתם עם שאלות, זה הזמן להתקשר, להתייעץ וליהנות מנסיונם של אנשי ונשות המקצוע.

 

ב. הכינו את כלבכם לנופש - על מה להקפיד עם בע"ח:

 

1. הרגלה איטית למקום החדש: זכרו שעבור רוב בעלי החיים, לינה מחוץ לבית היא אירוע מרגש מספיק (ולפעמים מרגש מדי) ולרוב הכלבים נדרש זמן התאקלמות בכל מקום חדש. עם היציאה מהרכב הניחו לכלב לרחרח בשקט וביסודיות את הסביבה - מהחנייה, דרך הגינה, סביב גדר המתחם ועד לחדר הרחצה. הכלב מבין כך את גבולות המתחם וזה מסייע להירגע, ולכם יש הזדמנות לוודא שאין פתחים או סכנות כלשהן.

2. עם ההגעה, הניחו את קערת המים במקום נגיש - שימו לב שהיא אינה בשמש או במקום לא נוח שייצור מטרד בתוך החדר. מומלץ להמתין עם מתן ארוחה ולא להתרגש אם הכלב יאכל מאוחר בערב או לא יאכל כלל ביום הראשון - זה נפוץ, העיקר לשתות.

3. החופש הוא גם עבור הכלבה, הכלב או כל בע"ח עימו תנפשו, ולכן, ראוי לתכנן את הנופש כאשר הכלב במיינד, וליצור כמה שפחות אופציות לתקלות. בקיצור, לרוב עדיף בלי סנפלינג, בלי ראפטינג, בלי הליכה בשמש המדברית.

4. כלב עייף נופש היטב: מצד אחד לא עושים לכלב מסע כומתה, מצד שני חשוב לפרוק את האנרגיה שלו וכך הזמן בצימר הופך לזמן איכות אמיתי. טיול ביישוב חדש מהווה אתגר מנטלי, הכלב יהנה משפע ריחות חדשים ויגרור גל של נביחות ברכה מכלבי המקום הסקרנים. בנוסף, מקומות עם שטח פתוח מאפשרים גם התרוצצות ומשחקי כדור - עושים מה שצריך בחוץ, העיקר שבצימר הכלב יהיה שקט ורגוע.

 

 

ג. דברים שכדאי להביא מהבית:

 

א. קערת המים והמזון שבשימוש יומי, חוסך אילתורים בשטח או רתיעה של הכלב

ב. כירבוליות למינהן בכמות שמספיקה לשמש כמזרן לצד המיטה או בשטח

ג. מגבת, מגבונים, שמפו וכד' - למקלחת פתע או ייבוש זריז אחרי טבילה

ד. כמה צעצועים אהובים וצעצוע אחד חדש, לא מרעישים ועדיף גם לא מתגלגלים

ה. להקפיד על המזון הרגיל ולהשתדל להימנע מתוספות, הכלב מתרגש גם ככה

ו. תיק עזרה ראשונה לכלבים* - אפשר להכין גם בעצמכם (צירפנו רשימה קצרה…)

ד. טיפ חשוב מאוד לשמירה על ראש שקט: חפשו מראש בגוגל מרפאות וטרינריות הסמוכות למקום האירוח (צימרים שמקבלים כלבים לרוב גם יידעו להמליץ), בפרט כאלה הזמינות גם בשעות חריגות, ושימרו את המספרים מראש בנייד שלכם. נדרשת מכם דקה של השקעה ואתם מסודרים גם בפן החשוב הזה: מניסיון, עדיף להתכונן בשקט בבית מאשר להתחיל לגגל בשטח.

 

צוות בורדו מאחל לכן, לכם ולכל אהובינו שעל ארבע רגליים חופשה נהדרת!

 

● תיק עזרה ראשונה לכלבים הוא דבר חיוני שניתן להרכיב לבד וכדאי שיהיה תמיד, לא רק בעת חופשה עם כלב. מה בדרך כלל ניתן למצוא בתיק עזרה ראשונה של כלבים? מהקל אל המתקדם - אביזרי חיטוי (אלכוהול, יוד, משחת חיטוי, מי חמצן, מי שטיפת עיניים וכד'), כפפות, פלסטרים דביקים במיוחד (שאלו את הוטרינרית שלכם על פלסטרים רפואיים), פדים (סטריליים ורגילים), פינצטה ומספריים - ועל כך ניתן להוסיף (מדחום, צמר גפן, משחת הרגעה, מזון משומר טעים למקרי חירום וכד'). זכרו שתיק כזה מרכיבים פעם אחת (או רוכשים מוכן) והוא נשאר אתכם תמיד.

יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי