לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

צימרים עם בריכה פרטית

חמישה מקומות מובילים ומומלצים בקטגוריית: צימר עם בריכה

צוות התוכן - אתר בורדו - 21-12-2022
חמישה מקומות המככבים בקטגוריית: צימר עם בריכה פרטית ועוד פסיליטיס להשלמת החוויה.



מחוממת או מקורה, במרכז או בצפון - העיקר שתהיה בריכה פרטית ומגניבה: בחרנו עבורכם חמישה מקומות נוצצים בהם הבריכה תופסת מקום של כבוד, ואנו מבטיחים שברשימת מומלצי בורדו תמצאו צימרים לזוגות בלבד עם בריכה פרטית וגם צימרים למשפחות עם ילדים - או לקבוצה, ובכולם זוכה הבריכה לבמה המרכזית.

 

מתחמי האירוח המככבים אצלנו מתהדרים בבריכות שחייה ענקיות (חלקן מקצועיות, בתוספת זרמים, מפלים ושאר אטרקציות) ובריכות טבילה פרטיות בעיצוב טבעי והרמוני, במראה כפרי הנטמע בקרקע ונעלם בגן המלבלב סביב, בריכות עם תאורה שהופכת כל שחייה לילית לסרט ובריכות השקועות בתוך מרפסת דק פרטית וממוקמות גבוה מעל נוף עוצר נשימה: אם בריכה מככבת ברשימת הדרישות שלכם מצימר יוקרתי, קבלו חמישה מתחמי אירוח מדהימים עם בריכה פרטית.

 

  1.  סוויטת בוטיק לזוגות בלבד ביסוד המעלה: בין שקד לתמר

    המושבה מקסימה, הנוף פנוראמי, השקט מוחלט, המיקום בקצה היישוב מבודד, הטבע מקיף את הכל - והבריכה המדהימה הזו מחוממת ומקורה בחורף, מציעה מקסימום פרטיות, ובקיץ אפילו מאפשרת לצרף לחופשה ילדים. בכל שאר העונות מציעה הסוויטה הקסומה הזו חופשה יוקרתית לזוגות בלבד באווירה פסטורלית, ולמי שרוצה להירגע מהשחייה ממתין גם ג'קוזי מדליק בנוסף, כדי שיהיה היכן להרפות את השרירים. על המיקום המושלם של יסוד המעלה לחופשה בגליל העליון אין מה להרחיב, רק נותר לקוות שהמקום פנוי בתאריכים שלכם.



    לפרטים והזמנות: 052-9098426


  2.  בבריכה הענקית על ההר מול הים, שקיעה זהובה ושקט מושלם: אלורה זכרון

    זכרון יעקב מציעה מספר יתרונות ייחודיים ובראשם פתרון למי שמחפש צימר יוקרתי במרכז ומבקש להימנע מנסיעות ארוכות. על צלע ההר מעל חופי קיסריה והכרמל והנופים העצומים הפתוחים לכל עבר, שוכנת הסוויטה היוקרתית אלורה בזיכרון, סוויטה פרטית המתפארת בבריכה ענקית מעוצבת ואטרקטיבית, שפע פינוקים ייחודיים ומפרט טכני עשיר המאפשר לזוגות או משפחות לנפוש במקום במקסימום יוקרה, נוחות ויעילות של מלון בוטיק. שחיתם מספיק? ג'קוזי ספא ענקי ומשוכלל ממתין לכם בפנים, גם הוא פתוח לנוף המרהיב.



    לפרטים והזמנות: 052-9095954




  3.   נופש כפרי יוקרתי באמירים, בין הרים בלב החורש: נעימת החליל

    המתחם היוקרתי של נעימת החליל מציע צימרים עם בריכה לזוגות בדמות ארבע סוויטות רומנטיות, כולן על הגובה מול נוף ירוק עשיר ומרתק של הרי הגליל, ובהן בריכת שחייה מחוממת ובריכה פרטית מחוממת ומקורה למחצה ועוד הרכבים שונים, הכוללים סאונה פרטית וג'קוזי ספא ובעיקר פרטיות מוחלטת בסוויטות המיועדות לזוגות בלבד. הבריכות מעוצבות באופן מושך ומפתה, שקועות בדק העץ ובהרמוניה מלאה עם הסביבה הטבעית, החורש של אמירים מקיף אותנו והכי חשוב אצל נעימת החליל - לרוב ניתן לצאת לחופש עם כלב, וזו כבר קטגוריה נדירה בקרב סוויטות יוקרה של צימרים עם כלבים. 




    לפרטים והזמנות: 052-9129363



  4. וילת נופש בסטנדרט גבוה במיוחד עם בריכת פסיפס ענקית מחוממת ומקורה: עלמה 

    צימר עם בריכה מחוממת ומקורה למשפחות שהוא גם יוקרתי במיוחד? ברוכים הבאים לווילה במושב עלמה, המארחת אתכם במתחם ענק ומבודד לחלוטין המשרת בקלות זוגות או משפחה ועושה זאת בתנאי יוקרה יוצאי דופן. הצילומים ברורים וההשקעה בבריכה לבדה מעניקה כאן סטנדרט אחר של מתחם אירוח עם בריכה למשפחות. המפרט העשיר של הוילה המקסימה הזו מבטיח לכם אירוח יוקרתי ובלתי נשכח, הכולל חווית מיני גולף בחצר הענקית וקולנוע פרטי - וכמובן ג'קוזי איכותי להתפנקות סופית ואת המיקום הנהדר של מושב עלמה בגליל העליון.



    לפרטים והזמנות: 052-9788393


  5.  רומנטיקה על ההר מעל ראש פינה, מול פנורמה אינסופית לעמק, לגולן ולכנרת: לה ולו

    זו אחת הבריכות המדליקות בארץ, ולרכיב הנוף יש אימפקט עצום, העיצוב והמיקום משתלבים עם הנוף הבלתי נגמר ויוצרים טבילה מדהימה. אם חיפשתם צימר עם בריכה פרטית מחוממת, לזוגות בלבד, באווירה מבודדת ומול הנוף, הסוויטות של לה ולו בנוף כנרת בנויות למקסימום רומנטיקה ועושות שימוש מושלם במראה המהפנט שמולנו כדי להעניק משמעות נוספת לבריכה המתוקה הזו. האווירה כאן נהדרת, הפרטיות מוחלטת ובתור צימר לזוגות בלבד מובטחת לכם חופשה רומנטית מושלמת. להשלמת ההירגעות - מתחם סאונה יבשה, כמובן.

לפרטים והזמנות: 052-9121294 

לסיכום,

 

תחת הכותרת צימרים עם בריכה מסתתרות הרבה הפתעות ומגוון עצום של סוגי נופש, כאשר המשותף לכל מתחם המומלץ על ידינו היא רמת האירוח הגבוהה, אותה בדקנו בעצמנו. המתחמים מבוקשים ואם החבר'ה הנ"ל תפוסים, מובטחת לכם אצלנו רשימת מומלצים ארוכה, השומרת בדיוק על אותה רמת אירוח מוקפדת וגבוהה. הצילומים של כל בריכה מרהיבים, משקפים את המציאות, והתגובות שלכם מספרות על המארחות והמארחים המקסימים בכל צימר:

 

לכם נותר רק לבחור מקום.

 

הבחירה לא פשוטה, כי המגוון רחב והרמה גבוהה ולכך מצטרף ביקוש רב לצימרים עם בריכה פרטית, ולפעמים התאריכים המתאימים לכם תפוסים, או שהבריכה לא מחוממת בחורף: אנחנו ערוכים גם למצב כזה עם רשימת צימרים מומלצים נוספים או צימרים ללא בריכה (אבל עם הזדמנויות האט-טאביות אחרות להירטב), וכאן כדי לסייע בכל שאלה ולהכווין אתכם בשמחה לחופשה שמותאמת לכם פיקס.  



לא הסתדרתם? מרכז הייעוץ שלנו- 052-9098455


יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי