לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

המלצות לטיולים, אירועים ואטרקציות לחופשה בצימרים בצפון בפסח 2019

כל מה שכדאי לעשות בחופשה משפחתית בצפון בחול המועד פסח

נטשה שטיינברג - צוות אתר בורדו - 09-04-2019
הזמנתם צימר בצפון לחופשת הפסח? רעיון נהדר. הנה לכם מגוון המלצות לאטרקציות, טיולים ופעילויות לחופשה משפחתית שמחה ומגובשת בפסח 2019

בפסח הזה אתם בצימר בצפון?

חשבתם כבר על תכנית בידור לכל המשפחה? אפשר כמובן לבלות את החופשה בתוך מתחם הצימר (בעקר אם בחרתם בצימר יוקרתי בצפון), אבל למה לכם להסתפק רק בבריכה ובג'קוזי כשיש כל כך הרבה אירועים, מסלולי טיול ואטרקציות שמחכים לכם ממש מעבר לפינה? אחרי עונת החורף הגשומה, הצפון הפורחת מזמינה אתכם לחוות, להתנסות ולגלות, להתחדש ולהתפעם מעושרה הטבעי, התרבותי, ההיסטורי והקולינרי.


צימר בצפון


אז כבר טיפלתם בכל העניינים הלוגיסטיים, ועכשיו נשאר לכם רק להחליט איפה תבקרו ומה תראו.

החדשות הטובות הם שתוכלו לעשות זאת בקלות, כי בפסח 2019 הצפון שופעת הצעות לבילוי חווייתי – ממסלולים בטבע וסיורים באתרי מורשת ועד לפסטיבלים, ירידים וסדנאות מכל הסוגים ולכל טעם וגיל. בין אם אתם נופשים בצימר בגליל עליון או בסוויטה בגליל מערבי ובין אם סגרתם מקום באחוזת נופש ברמת הגולן או הזמנתם ווילה בכנרת, האטרקציות לפסח מחכות לכם במרחק נגיעה.


מה עושים בסביבת צימרים בגליל מערבי?

אם בחרתם לבלות את החג בצימרים הממוקמים ביישובי הגליל המערבי, תוכלו לבחור (או לשלב) בין טיולים בשמורות הטבע, סיורים באתרים היסטוריים והשתתפות במגוון פעילויות שאורגנו כאן לכבוד החג.


 

  • ראש הנקרה – האתר התיירותי הפופולרי הכין עבורכם מגוון אטרקציות המרוכזות סביב נושא הפסח. כאן מזמינים אתכם לקחת חלק בפעילויות חווייתיות, המשלבות הסברים על היווצרות הנקרות, סיפורים תנ"כיים והדרכות היסטוריות, להצטרף לסיורי יום בנוסח "יציאת מצריים" המודרכים על ידי דמויות משה רבנו ומלך הפרעה ולחוות את הנקרות הקסומות בסיורים ליליים ברכבל לעור עששיות. כל זה מתווסף לאטרקציות המרתקות שכולנו אוהבים: מיצג אור קולי, רכבל וטיולים ברכבים חשמליים.

 


מתי: 21-25/4/19, החל מ-20:00

להרשמה מראש: 073-2710100


ראש הנקרה פסח 2019



 

  • המוזיאון הפתוח תפן מציע לכם מגוון פעילויות מתחלפות (ביניהן סדנת הולוגרמה, הפעלת תעתועי חושים והתנסות ביצירת מוצר פלסטי), תערוכות והרצאות לכל טעם וגיל. המתחם (למי שלא יודע) מכיל פארק פסלים ענק, מוזיאון הצילום הנהדר ואוסף של מכוניות עתיקות.

 


מתי:22-24/4/19 בין השעות 09:00-16:00 , 27/4/19 בין השעות 11:00-16:00

להרשמה מראש: 04-9109609



מוזיאון תפן פסח 2019


 

  • באגם מונפורט מזמינים אתכם לפסטיבל הפיסול הבינלאומי "אבן בגליל" שייצא לדרכו בפעם ה-29.

 

כאן תוכלו לצפות באמנים מכל רחבי העולם המפסלים את יצירותיהם ממש מול עיניכם. לצד מיצגי הפיסול,יתקיימו כאן הופעות של סאבלימינל ומוקי, הצגות קרקס וסדנאות יצירה. המתחם יהיה עמוס בדוכני אוכל ואמנות ויציע גם פעילות חווייתית בתוך סימולטור טיסה. כל זה בנוסף לאטרקציות הקבועות: שייט באגם, קארטינג, סגווי, החלקה על הקרח, פארק אקסטרים ועוד.


מתי: 21-23/4/19 בין השעות 10:30-22:00



אגם מונפורט פסח 2019


מסלולי טיול בגליל מערבי


 

  • מטיילים בהרים - נחל כזיב ופארק הגורן: הטיול בנחלי הצפון הוא בגדר חובה בעונה הזאת של השנה. אנו ממליצים לכם לקחת שאטל מחניון נחל כזיב שיפעל בין תאריכים 21-27 לאפריל בין השעות 9 -17 ולהמשיך ממנו במסלול המשפחתי. מה מצפה לכם כאן? חוויה של טבע, נופים מרהיבים ומלא – מלא מים! למיטיבי לכת: שביל טיול לגן לאומי מבצר מונפורט עם נופים עוצרי נשימה ומסלול טיול חוצה פארק הגורן המרהיב, שופע עצי בר, מראות עדרי צאן ונופים גליליים ממבט הציפור.

 


פארק גורן פסח 2019



 

  • שמורת טבע על חופי הים - אכזיב: אם אתם שוהים בצימר הממוקם על קו החופים של הגליל המערבי, אנו ממליצים לכם לבקר בשמורת חוף אכזיב. הלגונות הכחולות, בריכות הים היפיפיות, כפר הדייגים העתיק, מרחבי טבע נדירים – כל זה (ועד) מחכה לכם במרחק קצרצר מהצימר.

 


שמורת טבע אכזיב 2019


אטרקציות והמלצות טיול בסביבת צימרים בגליל עליון


בפסח הזה אתם עולים גבוה – גבוה, לפסגות הרי הגליל העליון . צימרים בגליל עליון מבטיחים לכם נופים פנורמיים, ומראות המוריקים של טבע גלילי עשיר באים כחלק מהעסקה. ובכל זאת, מה מומלץ לעשות בסביבה?


סיור בכפרים דרוזיים במסגרת פסטיבל "כפר ביקרתם"


 

  • את ההכרות שלכם עם תרבות הגליל העליון אנו ממליצים להתחיל דווקא בביקור בפקעין העתיקה – כפר דרוזי ססגוני המזמין אתכם להתנסות בחוויה אותנטית, שכוללת טעמים קולינאריים עשירים, סיפורים קדומים וגם מזכורות מעניינות (אל תשכחו לבקר בחנות הסבונים של סבתא ג'מילה). במסגרת הפסטיבל "כפר ביקרתם" מציעים לכם כאן סיורים משפחתיים ללא תשלום בתאריכים שבין 20-23 לאפריל.

 


פקעין העתיקה פסח 2019


 

  • ואם כבר בכפרים דרוזיים עסקנו, הנה לכם עוד המלצה: סיור בכפר בית ג'אן . לכאן תרצו להגיע שוב, בעונת החורף, כאשר הכפר הציורי מתמלא בשכבות עבות של השלג. אך גם עכשיו יהיה לכם כאן נעים, טעים ומעניין. סיורים במסגרת פסטיבל "כפר ביקרתם" ישלבו הדרכות בנושא הצמחייה הנדירה שגדלה באזור, ייקחו אתכם לקטיף דובדבנים וגם יעסקו בתרבות ובמסורת הדרוזית העשירה.

 


לפרטים ולהרשמה: 049552426



 

  • גם יקבים גליליים לוקחים חלק בחגיגת הפסח. הפעם אתם מוזמנים ליקב הרי גליל הממוקם בקיבוץ יראון, שם הכינו עבורכם משחק המטמון ברוח החג. הילדים יחפשו מטבעות מסתוריים שבאמצעותם ניתן לפצח קוד שיגלה את האוצר הסודי. מה יעשו המבוגרים? יצאו לסיור הטעימות ביקב, כמובן.

 


מתי: 21-24/4/19 בין השעות 9:00-17:00, 25/4/19 בין השעות 9:00-14:00

להרשמה מראש: 04-6868748


יקב הרי גליל פסח 2019



 

  • אתר השחזור המרהיב של ראש פינה מציע לכם בילוי חווייתי מהנה ומרתק, שמשלב קולינריה, תרבות, היסטוריה וקניות. התחילו במרכז המבקרים עם מיצג אור קולי, המשיכו בסיור בגלריות לאמנות וחנויות בוטיק קסומות ותסיימו את הטיול בגן הברון היפיפייה. הנה, יש לכם יום שלם של חוויות לכל המשפחה.

 


ראש פינה פסח 2019


 

  • ומה לקינוח? גלידה! במרכז מבקרים בקיבוץ סאסא מחכות לחובבי הגלידה שפע של פעילויות, הדרכות וטעימות. מה בתכנית? צפייה בסרט על גלידה, סיור באולם הייצור של הגלידה, הסברים על תהליך יצירת הגלידה, טעימות ... רק אל תתבלבלו בשם: לגלידה שמייצרים כאן קוראים .. בוז'ה.

 


מתי:21-21/4/19 בשעות 13:30, 14:30, 26/4/19 בשעה 12:30

להרשמה מראש: 077-9964688


המלצה לטיול בגליל עליון


 

  • גן העדן לחובבי הציפורים, אגמון החולה, מזמין אתכם לפגוש מקרוב את העולם המרהיב של בעלי הכנף בסיור מודרך. אם תגיעו לכאן ב-21 לאפריל, תוכלו להיפרד מהעגורים שעוזבים את השמורה בטקס יפיפייה המלווה בשירי ארץ ישראל.

 


להרשמה מראש: 1-800-350-550


אגם החולה פסח 2019


המלצות לבילוי בסביבת צימרים בכנרת, גליל תחתון ועמקים


החופשה שלכם צפויה להתרחש בצימר שממוקם בסמוך לחופי הכנרת? הרווחתם פעמיים – בחופשה אחת אתם זוכים גם בבילוי מהנה בכנרת וגם בשלל אטרקציות ואירועי החג המתרחשים מסביב.

קפצו לראות את טבריה המתחדשת ותגלו כמה יופי מסתתר בעיר העתיקה והיפה הזאת. הביקור בטיילת של טבריה בפני עצמו יהפוך לחוויה מהנה (תצאו לשייט, תצפו במזרקה המפורסמת, תעברו בין הדוכנים הצבעוניים), אבל רוב ההפתעות מחכות לכם בחופים שמסביב.


 

  • אל תפספסו את אקווה כיף כנרת – פארק המים האתגרי הגדול בישראל פותח את עונת הפעילות בחול המועד פסח ואתם (ובעקר הילדים שלכם) תוכלו להתנסות בשפע של פעילויות חווייתיות על המתקנים הצפים.

 


לפרטים נוספים: 072-2239340


אווקא פארק פסח2019



 

  • רוצים אלטרנטיבה לאווקה כיף? לכו לרוב רוי – פחות אנשים, פחות עומס ואווירה ברוח אחרת. כאן, על חוף נחל הירדן, מצפה לכם חוויה בסגנון אינדיאני. סירות קאנו ייקחו אתכם לשייט מרתק לאורך הירדן הדרומי ובחזרה תוכלו להתנסות במשחקים ופעילויות חווייתיות שמציעים לכם על החוף.

 


לפרטים: 052-241-3176


רוב רוי פסח 2019



 

  • מתחם חמת גדר מציע בילוי ספא במרחצאות טרמו מינרליים. אם עדיין לא התנסיתם בחוויה, זה הזמן וזה המקום. בריכות מי המעיינות החמים שנובעים עמוק מאדמה ידועות בזכות סגולותיהן הרפואיות והן כאן כדי להרגיע את הגוף ולהעניק לנפש תחושה של רוגע ופינוק. ואם הילדים יתעקשו, אפשר לעבור גם בחוות התנינים הסמוכה (הגדולה מסוגה במזרח התיכון).

 


לפרטים:6393* או 04-6659999


חמת גדר פסח 2019




 

  • פסטיבל מפה ומצה במתחם נהריים בגשר: המתחם התיירותי מכיל אתר מורשת היסטורי, מסלולי טיול ותצפיות נוף קסומות ומתאים במיוחד לבילוי משפחתי עם הילדים. בפסח הזה המתחם לוקח חלק בפעילות הפסטיבל "מפה ומצה" שיתרחש ב-23-24 לאפריל, וזה אומר שמעבר לפעילויות הרגילות, יתקיימו כאן אירועים מיוחדים: פעילות משפחתית בנושא היסטורי "חפש את הסליק", מיצג רב חושי המתאר את סיפורה של תחנת הכוח הראשונה שהוקמה באזור, סרטון מרתק המגולל את קורותיהם של חלוצי ההתיישבות באזור, סיורים מודרכים וסדנאות יצירה לילדים.

 


לפרטים: 073-758-2031


מפה ומצה נהריים פסח 2019



המלצה לטיול באזור כנרת


 

  • את פנינת הטבע ואתר המורשת הר ארבל אסור לכם לפספס: מעל ימת הכנרת, על הר הגעש הכבוי, מתנוסס הר ארבל מרהיב ביופיו,אפוף באווירה היסטורית (כאן התרחשו שני אירועים משמעותיים: קרב הצלבנים נגד צבאו של צלאח א דין ומרד בהורדוס) ומשקיף בפנורמה רחבה אל נופי הגליל, הכנרת והגולן. שבילי הטיול יובילו אתכם אל תצפית הארבל הממוקמת על צוק שגובהו 200 מטר מעל פני הים, מוקף במערות, חלקן טבעיות וחלקן חצובות על ידי בני האדם.

 


טיול בהר ארבל פסח 2019


אטרקציות בעמק מעיינות


 

  • המלצה חמה: בקרו בפרק המים הטבעי עם בריכות רחצה חמות - גן השלושה סחנה. בפסח מתקיים כאן פסטיבל אביב יוצא דופן המוקדש לחובבי הג'גלינג ולהטוטים. בנוסף לסדנאות ומופעי קרקס, יתקיימו כאן הופעות מוזיקאליות, הצגות, הפעלות וסיורים מודרכים באזור. לתשומת לב של חובבי התרבות וההיסטוריה: סחנה אינו רק אתר טבע אלא מרכז מורשת מרתק עם מוזיאון ארכיאולוגי ואתר השחזור חומה ומגדל.

 


לפרטים: 04-6586219


גן השלושה פסח 2019



 

  • גן חיות גן גורו יפגיש את ילדכם עם בעלי חיות אקזוטיים וצמחיה ייחודית, שמקורם באוסטרליה. לצד קנגורו, אמו, קזואר, שועלים מעופפים, מחכים לכם כאן מבוכים בצמחיית ענק, ביניהם – מבוך הדינוזאורים המרתק.

 


לפרטים: 04-6488060


אטרקציות פסח 2019 גן גורו




 

  • פסטיבל "כפר ביקרתם" מזמן לכם ההזדמנות נדירה להכיר את התרבות הצ'רקסית תוך כדי ביקור בכפר כמא הציורי. בחול המועד תוכלו לבקר במוזיאון המורשת הצ'רקסית ששוכן בכפר ולהשתתף בסדנאות בישול של מאכלים צ'רקסיים אותנטיים.

 


מתי: 24-27/4/19

להרשמה מראש:050-6591795 (האני)


אטרקציות לפסח 2019 כפר כמא


 

  • חוויה ייחודית במינה, המשלבת בין חקלאות וטבע לסדנאות ומופעי קרקס מחכה לכם במושב היוגב. מתחם הקרקס החקלאי מזמין את ילדכם לפעילויות רב גוניות, הכוללות משחק חידה מרתק, והתנסויות עבודה במשק חקלאי, סדנאות ג'אגלינג, רכיבה על חדי אופן ואופני איזון ללא פדלים, קטיף עצמי וכמובן – מופע קרקס מפתיע ומצחיק.

 


להרשמה מראש: 0733744211


הקרקס החקלאי פסח 2019




הזמנתם צימר ברמת הגולן? החופשה שלכם תהיה גדושה בפעילויות, אירועים ופסטיבלים


מסלולי טיול בין נחלים זורמים, אתרים ארכאולוגיים מרתקים, יקבים מצוינים, נופים, אוויר –בפסח הזה רמת הגולן היפיפייה מוצפת באירועים ובאטרקציות תיירותיות. אתם תצטרכו לבחור בין שלל האפשרויות.


אטרקציות ברמת הגולן פסח 2019


  • בפארק קצרין העתיקה יתקיים בפעם השישית פסטיבל "שיר השירים" עם הופעות של מיטב האמנים הישראלים, ביניהם יובל דיין, אריאל הורוביץ וכנסיית השכל, סיורים ליליים, סדנאות, מיצגים, פעילויות חווייתיות ועוד שלל אירועים לכל המשפחה.


מתי: 22-24/4/19

לפרטים ורכישת כרטיסים: 04-6961350



  • אתר פארק וולקני באביטל נחשב אחד מהאטרקציות הפופולאריות ביותר ברמת הגולן. לכבוד הפסח תתקיים כאן פעילות מיוחדת של פיסול בתוך קירות הטופ, סיורים מודרכים בפארק ובמחצבת הטוף עם הסברים מדעים על פעילות וולקנית ומשחק חידות לכל המשפחה.

פארק וולקני פסח 2019


מרכז התיירות של רמת הגולן וואסט יפעיל מגוון פעילויות לילדים במתחם ויציע למי שרוצה להתעמק עוד בנושא של הרי הגעש, סיור בנתיב הגעשי עם הדרכה מרתקות על פעילות הוולקנית באזור.

לפרטים ולהרשמה לסיורים: 04-6962885


  • בכפר האמנים אניעם יתקיים הפנינג אביבי עם שלל פעילויות וסדנאות לילדים. ההורים מוזמנים לבקר בחנויות בוטיק וגלריות אמנות וליהנות מאווירה מיוחדת שמאפיינת את המתחם.

פסח 2019 בכפר אניעם




  • ואיך אפשר לבלות ברמת הגולן בלי לטעום מיינות של היקבים המקומיים... מרכז המבקרים "יקב רמת הגולן"פותח את שעריו לחובבי הין ומציע סיור פסטורלי בין הכרמים, ביקור בתערוכת הכלים החקלאים, הדרכה בנושא ייצור היין וכמובן – טעימות (לילדים יציעו כאן מיץ ענבים משובח).


סיורים בתיאום מראש: 04-6968435


  • רוצים ליהנות נטו מהטבע הגולני הקסום? הזמינו טיול סוסים במרכז רכיבה "גיל גולן" הממוקם באלוני הבשן. אפשר לבחור בין מגוון מסלולים לכל המשפחה (מגיל 4), ובדרך ליהנות מנופים מושלגים ונחלים זורמים, ולבקר במעיין הנסתר


להזמנה מראש: 052-8119505 או 04-6960019


רכיבה על סוסים ברמת הגולן




ולסיום סיומת, קבלו מאתנו כמה טיפים לבילוי משפחתי מוצלח


  •  אל תסמכו על הגורל, הזמינו מקומות מראש
  • יש לכם ילדים קטנים? בחרו מסלול טיול קל וקצר
  • שלבו בין פעילות תרבותית (כמו ביקור במוזיאון והשתתפות בסדנאות) עם טיול קליל בטבע
  • תכננו מראש איפה תוכלו צהריים - יהיו לכם שפע של אפשרויות לארגן פיקניק בטבע, אך אם אתם לא רוצים להיסחב עם המזון, דאגו למצוא מסעדה קרובה לאזור הטיול.
  • וכמובן - לא לשכוח מים, קרם הגנה וכובע

 


יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי