לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

ביקרנו ובדקנו עבורכם

כך נבחרים צימרים יוקרתיים על ידי צוות אתר בורדו

צוות אתר בורדו - 01-12-2022

ביקרנו ובדקנו עבורכם: כך נבחרים צימרים יוקרתיים על ידי צוות אתר בורדו

 

בחיפוש אחר צימר יוקרתי: מה הופך אירוח ליוקרתי?

 

זו השאלה המרכזית שאנו שואלים את עצמנו כאשר אנו בוחנים מתחם אירוח חדש - סוויטה יוקרתית או צימרים מפוארים לזוגות, מלון בוטיק או וילה: האם המקום החדש ראוי להיכנס לרשימת מומלצי בורדו? כל מקום יכול לכנות את עצמו הצימר הכי יוקרתי בארץ - לא נדרש "רישיון יוקרה" לשם כך, ויותר מזה, כל מתחם יכול להתהדר בצילומים יפים, אך לא כל הצילומים משקפים את המציאות.

 

מעבר לברור מאליו: מתחם ספא, סאונה ובריכה מחוממת, מרתף יין, שף פרטי, סדנאות…

 

צימרים למשפחות או מתחם צימרים יוקרתי, אותו נוהגות קבוצות לשכור, מתוכננים ובנויים אחרת ממקומות רומנטיים לזוגות - בחופשה משפחתית בארץ נחפש אופציה למטבח מאובזר לחלוטין עם מקרר בגודל מלא, בעוד שלטובת חופשה רומנטית נשמח למצוא ג'קוזי ספא זוגי ומטבחון קטן ומדויק, למשל. נופש יוקרתי ניחן גם באופציות הנוספות שמציע מקום האירוח, אלו המופיעות בכותרת אך גם רבות נוספות - שולחן ביליארד מקצועי או בריכת זרמים הם אלמנטים הקוסמים לסוג מסוים של אירוח: אם אתם זוג שמגיע להתבודד ולא לצאת מהסוויטה או משפחה שרוצה לחרוש את הצפון, הדרישות שלכם שונות, ולכן אנו יוצאים לבדוק כל מקום ולהעניק לכם מקסימום מידע. 

 

אין תחליף לביקור והתרשמות ממקור ראשון - בשביל זה אנחנו כאן.

 

אם חשבתם שיש צ'ק ליסט של "יוקרתי או לא", אז גם כאן לא טמון המענה - למשל, יש העדפה בחיפושים לצימר יוקרתי עם בריכה פרטית, במיוחד כאשר מתכננים חופשה זוגית בארץ ובפרט כאשר הבריכה מחוממת, אך בריכה היא לא פריט חובה בדרישות וברשימת המומלצים שלנו תמצאו קטגוריה ייחודית של צימרים ללא בריכה - ואנו מבטיחים שכל אחד מהם הוא מדליק (במיוחד אלו עם הקמין) ונושא עמו הזדמנות לחווית נופש זוגי רומנטי לא פחות מצימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת.


מה מיוחד בשיטה של בורדו?

 

אנחנו עורכים ביקור עומק בכל מתחם אירוח ומתרשמים בעצמנו מכל פינה, מתקן, ניחוח וגוון: אנחנו בודקים את רמת הניקיון והתחזוקה בצימר, את הפרטיות והשקט, את המיטה, המזרן והמצעים - בדיקת עומק אמיתית, ויותר מזה, מקפידים על צילומים עצמאיים המשקפים אחד לאחד את השטח: צוות הצילום שלנו מעניק לכם הצגה מקיפה של כל מתחם אירוח וצילומים עתירי אינפורמציה מהם תוכלו להתרשם ממכונת הקפה שבמטבחון או מראש הגשם שבחדר הרחצה, מהנופים והמראות - כל מה שיסייע לכם לקבל החלטה מושכלת ולמצוא את החופשה היוקרתית הבאה שלכם.


 


מן החוץ אל הפנים: כך נבנית אווירה יוקרתית

 

נקדים ונאמר ששירות מעל ומעבר הוא תנאי ראשון להשגת רמה מתקדמת, והשירות מתחיל כבר בשיחת הטלפון עם מקום האירוח. בנוסף, אוכלוסיית הנופשים היא מגוונת ביותר ופרט המרשים מישהו עשוי להפריע למישהו אחר וכך הלאה, אך ישנה הסכמה כללית רחבה לגבי מה דרוש כדי לאתר צימרים יוקרתיים.

 

האווירה מתחילה כבר בסביבת הצימר, כל מתחם מוקף בסוג אחר של שטח, לכל מתחם אירוח סוג אחר של חנייה, צימרים בגליל או אופציות לינה בדרום מציעים לרוב שפע מרחב וסביבה טבעית סביב, צימר בסביבה עירונית מעניק חוויה שונה. הדבר הבא שנראה הוא הצימר עצמו, ואנחנו מצפים לראות מבנה מושקע: בקתת עץ או בית אבן, סוויטה בכפר או פנטהאוז מפואר - המבט מבחוץ על צימר בוטיק אמור להרשים אותנו ולפתות אותנו להיכנס.


 

נכנסים לחדר: צימרים יוקרתיים למשפחות או צימר יוקרתי לזוגות בלבד - דרישות שונות, רמה אחת

 

מתחמי אירוח נבנים לפי ייעוד מסוים ומתאימים לסוגים שונים של חופשה, ובקרב המומלצים שלנו תמצאו צימרים לזוגות בלבד, צימר למשפחה וגם מתחמים רחבים יותר המתאימים לחופשה לקבוצה של כמה משפחות, זוגות או חברים. המשותף לכולם הוא רמת הצימר ומתקניו והרצון של בעלי המקום שעם הכניסה לחדר תחושו את האווירה המיוחדת ותאפוף אתכם התחושה הנכונה, שתשאיר אתכם מרחפים לאורך הנופש. לכל מקום יש טקטיקות משלו וכולן שוות: יש צימרים המציעים ג'קוזי משוכלל במיוחד ויש צימר עם בריכה פרטית למשפחות, יש מקומות אירוח עם כלבים ויש צימרים מבודדים בלב הטבע - אך כל המומלצים שלנו ניחנים במכנה המשותף של יוקרה: הסוויטה חייבת לעמוד בסטנדרט גבוה של מתקנים, ניקיון ושירות.

 

ראש שקט: ביקרנו, בדקנו וצילמנו עבורכם, והמידע שלנו מתעדכן קבוע.

 

השירות שלנו ייחודי והמוטו העומד מאחוריו הוא 'ללא אכזבות, ללא פספוסים': בדקנו עבורכם בעצמנו, וחוות דעתנו מצטרפת לשפע התגובות שלכם לצד כל מתחם אירוח. קשה לדעת אם בקתות יוקרה כלשהן הן באמת כאלה בלי לבקר שם, ולבקר בכמה מקומות כדי לבחור אחד זה לא פרקטי: בשביל זה בדיוק אנחנו כאן ואתם מוזמנים לבקר בקטגוריות המובילות שלנו, להתרשם מהצילומים (כולל תאריכי עדכון) ולעיין בחוות הדעת שלנו ושל שאר הנופשים על המקום: נותרתם עם שאלות? אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהתייעץ, לאתר צימרים פנויים ולקבוע את החופשה הבאה שלכם בראש שקט. 

 

 

 

 

 

 

 

יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי