Language

הרכב אורחים: קבוצה
לא נחזור לצימר הזה
מתחם נחמד, מטבח מאובזר.

שתי ביקתות מרוחקות מהמתחם.

מים בבריכה מאוד קרים.
מור
עכשיו בדיוק יצאנו מסוף שבוע קסום בניר בגלליל. הגענו למקום מעוצב מדהים, מסודר והכי חשוב יפה! יש המון צימרים וראינו המון, אבל הצימר הזה סיפק לנו בדיוק מה שרצינו. בריכה מחוממת וגקוזי ענק ופרטי מחוץ לבקתה. ( שזה ממש חשוב) למרות שיש 6 בקתות בין בקתה לבקתה יש הפרדה ושקט נעים. מומלץ מאוד. אני בטוחה שעוד נחזור עם החברים :)
י
יפעת
ממש היום חזרנו (2 משפחות עם 3 ילדים) מחופשה קסומה בגורן, ניר בגליל. היה כיף במלוא מובן המילה פשוט מושלם ! לא רצינו לעזוב.

כשהיה קצת קר נכנסנו לבריכה המחוממת וכשהשמש יצאה התפנקנו על הערסלים שפזורים על הדשא. אליעזר היקר תודה על האירוח הנפלא, מקוים להתראות בקרוב :-), יפעת ומירי
מירב אליהו
המקום מקסים מומלץ מאד הלכנו מספר חברים ונהנו ,תודה אליעזר ממירב (החבר׳ה של מירי)
ציפי בר אור
הגענו לניר בגליל בהמלצת סמדר מאתר בורדו וקיווינו שהמציאות תהיה כמו באתר. התארחנו 2לילות בסוף שבוע אני ומשפחתי ב4בקתות. אליעזר קבל אותנו במאור פנים, הבקתות היו מדהימות, מרווחות ומאובזרות,המתחם מושקע במקצועיות בטוב טעם, הבריכה מדהימה והנכדים לא רצו ללכת הביתה.תודה על סוף שבוע מדהים.
רז ולין
ההכרות שלנו עם צימרים ״ניר בגליל״ היה מקרי לאחר שעזבנו צימר שלא נראה לנו ואליעזר בעל המתחם קיבל אותנו בצורה חמה ולבבית אבל למרות זאת לא ציפינו למשהו רציני, הוא הראה לנו את הצימר והאמת שווה כל שקל ויותר!! בקתה מקסימה מאובזרת ונקייה מאוד, חמימה ולא חשוב פחות גם מרפסת גדולה עם ג׳קוזי מפנק וטלוויזיה, ובנוסף גם חצר עם פינת מנגל ,ערסל, פינות ישיבה ושלל צמחיה.

מקום מטופח ומטופל באהבה, שמחנו על האירוח, היה כיף ביותר, מומלץ בחום!!!!
צילי לוי
אתמול 12/11/11 חזרנו מסופ"ש קצר בניר בגליל במושב גורן והיה פשוט מושלם. צימרים נקיים, מפנקים, מעוצבים. ג'קוזי ספא בחוץ מעולה. המקום מטופח מתאים לילדים וגם לזוגות (אנחנו היינו עם, והילדים היו בעננים) מוסיקה נעימה בחוץ, פינות מנגל, ערסלים, מדשאות ובריכה. אליעזר הבעלים של המקום אדם נחמד והגון. מחכים לשוב לשם בחופשה הבאה ליותר מלילה.. מומלץ בחום!!!
מש' סמולינסקי
תודה תודה רבה על הסוף שבוע האחרון .הגענו עם צפיות שונות אבל פגשנו בניר בגליל מעבר לציפיות שלנו לא היה חסר כלום משכתוב באינטרנט זה כלום ותיפה בים ,במקום ישנו גן עדן קטן ,צימרים מצוינים בריחה מצוינת ג'קוזי מצוין + ניקיון מצוין . אין לי מילים אך להודות לאליעזר שהיה גם הוא מצוין ממש מעל הציפיות שלנו . מומלץ בחום משפחת סמולינסקי הציון שלי לצימרים לא רק 10 הרבה הרבה יותר מכך !!!
מורן וגיא
התארחנו בניר גלים שבמושב גורן במשך 2 לילות, בקתת העץ מעוצבת להפליא, יפייפיה, נקייה, מאובזרת ומסודרת. בולטת מאוד ההשקעה והירידה לפרטים הקטנים שהעצימה את החוויה. הבקתה כללה גם מרפסת חיצונית עם ג'קוזי הצופה לגן מקסים ביופיו עם עצי פרי ונוף פסטורלי. בצמוד לבקתה עמדו לרשותנו גם מנגל, ערסל שולחן עץ גדול ופינה עם דשא ועצי פרי. חשוב לציין שלמרות שהמקום כולל מספר בקתות אנו הרגשנו פרטיות מושלמת. מעל לכל חשוב לנו לציין את האירוח האדיב והיחס החם שקיבלנו. בעל המקום (אליעזר) קיבל אותנו בחום, נתן טיפים לטיולים, הפציר בנו לצלצל אליו בכל סוגייה ואפילו הביא לנו ביצים טריות מהלול כאשר שמע שאנו מעוניינים להכין ארוחת בוקר בעצמנו.

ממליצים בחום על המקום. אנחנו בעז"ה נשוב.

תהנו!! (אנחנו בטוחים שכך יהיה...)

וכמובן, תודה לך אליעזר על האירוח המקסים.

רולא - נצרת
היינו בחג עם המשפחה למשך שלושה ימים, היה פשוט מדהים,מומלץ מאוד , כשתגיעו למקום תראו שהוא אפילו יותר יפה ממה שרואים בתמונות, מקום שקט נקי מסודר מקומות לילדים גקוזי בכל צימר חוץ מהבריכה המדהימה, בעל הבית הוא מארח עשר,דואג למתארחים כאילו הם בבית שלו.תודה אליעזר
ניר בגליל
זמינות ומחירים
מחירים וזמינות
מחיר עבור לילה אחד
צימרים יוקרתיים • מספר יחידות: 6 • עד 24 אורחים

על המקום - ניר בגליל

חוויית אירוח פסטורלית ואיכותית במרחבי הטבע הפתוחים, אחוזת אירוח פסטורלית "ברוח של פעם" המשתרעת על 10 דונם של שטחי טבע פתוחים מכילה שש בקתות עץ כפריות, מרווחות במיוחד. הבקתות מצוידות בקמין עצים בלגי, חדר ילדים נפרד, עמדת בר-בי-קיו בפרגולה, חצר מטופחת ומרפסת פרטית מקורה עם ערסל מפנק, פינת ישיבה עם ג'קוזי ספא השוקע ברצפת דק. מתחם החוץ המשותף של האחוזה מכיל בריכת שחיה מחוממת ומקורה, פרגולות עץ , פינות ישיבה מוצלות בתוך הטבע, מדשאות ירוקות ושטחי גן מרווחים לטיול רגלי
להמשך קריאהפחות

19/28
20/28

| מספר יחידות: 4 | גודל היחידה: מ"ר
עד 4 אורחים בכל יחידה (2 מבוגרים, 2 ילדים, 2 תינוקות)
* ילדים בתוספת תשלום, תינוקות ללא תוספת תשלום

9/28
10/28

| מספר יחידות: 2 | גודל היחידה: מ"ר
עד 4 אורחים בכל יחידה (2 מבוגרים, 2 ילדים, 2 תינוקות)
* ילדים בתוספת תשלום, תינוקות ללא תוספת תשלום

הרכב אורחים: קבוצה
לא נחזור לצימר הזה
מתחם נחמד, מטבח מאובזר.

שתי ביקתות מרוחקות מהמתחם.

מים בבריכה מאוד קרים.
י

אין תאריך

מקום מטופח ומטופל באהבה, שמחנו על האירוח, היה כיף ביותר, מומלץ בחום!!!!
אין תאריך

ממליצים בחום על המקום. אנחנו בעז"ה נשוב.

תהנו!! (אנחנו בטוחים שכך יהיה...)

וכמובן, תודה לך אליעזר על האירוח המקסים.

גלריות תמונות: ניר בגליל

מה בסביבה

הרשמה מהירה תאפשר לך להינות מהטבות מיידיות כגון:

- מבצעים והטבות מיוחדות לאירוח בצימרים
- לכל צימר באתר בורדו קיימת הטבה ייחודית לחברי מועדון בורדו, תחת הקטגוריה "הטבות ומבצעים".
- הטבות אישיות באירועים וימים מיוחדים.
- ייעוץ אישי ומקצועי (חינם) בבחירת צימר.