Language

11 מדורגות
י
יפית
התארחנו בשבת האחרונה 30-31/01/15.

בעלת הצימר, חנה, היא אישה נעימה ורחבת לב.

המקום היה בדיוק כמו בתמונות, יפה, נקי ונעים.

לא היה חסר דבר.

חנה המקסימה פינקה אותנו בארוחת בוקר מפנקת ובעוד כל מיני פינוקים קטנים שגרמו לנו להרגיש כמו בבית.. חלב במקרר ומעדנים.. עוגות ועוד!

בהחלט מקום מדהים עם נוף מושלם שבטוח נחזור אליו!
ג
גל
נפשנו בצימר אפריון אצל חנה ואיך שהגענו היא קבלה אותנו בקבלת פנים חמה!

הצימר עצמו ממש כמו בתמונות משגע שחבל על הזמן. הנוף מרהיב! והכל היב פשוט מושלם. חנה ובעלה המקסימים דאגו לנו לכל דבר האירוח היה פשוט מקסים וכיף!!! בטוח שנחזור שוב. מומלץ בחום!!!!
אור ובתאל
ממש עכשיו יצאנו מהצימר ולא יכולתי שלא לתת חוות דעת על מקום נורא יפה ואירוח כל כך מדהים..

כשהגענו קיבלה אותנו חנה בעלת המקום שהיא אישיות בפני עצמה נתנה הרגשה כל כך חמה וכל כך אוהבת ...

כשסגרתי את הצימר היה לי די חששות כמו כולנו שנגיע למקום שלא נראה כלל כמו בתמונות

חנה רב תודות לך.
ד
דולב וספיר
התארחנו בסופ"ש האחרון ב5.7 ואני חייב לציין שלא ציפתי לרמה כזאתי של אירוח ומקום. אין אפשרות להמחיש (אפילו לא בתמונות) עד כמה המקום הוא באמת "אחוזה" מעוצב ומושקע עד לירידה לפרטים הקטנים ביותר (העיצוב,מכונת הקפה.מקלחת זרמים ומיטה מתכוננת זה רק ההתחלה..)

האמת שבהתחלה קצת היססתי אבל בזכות חנה בעלת המקום המדהימה שהבטיחה לפנק החלטתי לסגור והשאר פשוט היה חלום. חנה המקסימה חיכתה לנו ישר עם אירוח משפחתי וחם שלא חווינו בשום מקום אחר ורצינו באמת למסור את הערכתנו ותודתנו ...

ממליץ בחום לכל מי שרוצה להנות ממקום של מלכים אווירה אקסקלוסיבית ואירוח משפחתי חם ודואג.

בטוח שנחזור.....
אלכסנדרה ואנטון
בילינו כאן את סוף השבוע שלאחר החתונה. חיפשנו צימר מפנק שיאפשר לנו להרגע אחרי כל הבלגן, וזה בדיוק מה שמצאנו. צימר יפהפה, מעוצב עד הפרטים האחרונים, ג׳קוזי ענק ומטורף שלא רוצים לצאת ממנו, מיטה מתכווננת, טלוויזיה מול הג׳קוזי ועוד אחת מול המיטה, ומרפסת פרטית עם נוף מהמם. בקיצור, שלמות! אפילו המסאז׳יסטיות שבטח ראו צימר או שניים, נפלו מהרגליים!

תודה מיוחדת לחנה, המארחת, שדאגה למלא לנו את הג׳קוזי לפני שבאנו, הייתה מאד חיובית וגמישה ובכלל דאגה לכל דבר קטן שיכל להנעים לנו את השהייה! פינוק אמיתי!! :)

בעלי הוא אדם מאד ביקורתי, ולדבריו: ״מומלץ מומלץ מומלץ! ושווה כל אגורה!״, ואני מסכימה לחלוטין! :)
מ
מיכל ואשר
הגענו לסופש יום הולדת והרגשנו שקיבלנו מעל ומעבר למצופה! יחס אישי חם ומדהים! זמינות, אכפתיות, הרגשה ביתית ונעימה! איציק וחנה היו זמינים לכל דבר וממש פינקו אותנו!! הצימר עצמו מעוצב,יפה, נעים והכי חשוב נקי!!! היה סוף שבוע מושלם! לא יכולנו לבקש יותר טוב! מומלץ וישר כוח!
ו
ורד באזובי
צימר אפיריון במילה אחת מ.ד.ה.ים!!!חנה ואיציק ישר כוח!הרגשנו ממש בבית פינקו אותנו בלי סוף והיו זמינים אלינו לכל דבר.אנשים מומלץ מומלץ צימר מהמם ביופיו נוף מדהים,הכול מעוצב ברמה יוקרתית ושונה מכל צימר שראיתי בהחלט נחזור ונמליץ.תודה על הכול.ורד ורן:)
אלכס
התארחנו ביומולדת 45 של אשתי בשתי הבקתות המצויות במתחם הצימרים בסוף אוגוסט לפני כחצי שנה ואני חייב לציין שהאירוח היה מצויין , הצימרים מעוצבים בצורה יוצאת מן הכלל ותודה לחנה שדאגה לכל הפינוקים שניתנו לנו במהלך השהות שלנו בחופשה - בהחלט מומלץ !!!
אביתר וסיגל
את ליל הכלולות בלינו בסויטות אפיריון זה היה חויה מדהימה הפאר של המקום היחס הפינוקים הדברים שקבלנו בתוך הצימר זו חוויה מפנקת ומדהימה היינו בצימרים בגליל אבל כזו סויטה ברמה של ממלכה לא ראינו הכול מושקע ברמה גבוהה ויוקרתית מאוד נגיע שוב להתארח והמלצנו גם לחברים . אביתר וסיגל לוי
אפיריון
זמינות ומחירים
מחירים וזמינות
מחיר עבור לילה אחד
צימרים יוקרתיים • •

על המקום - אפיריון

נוף ירוק עד לאופק הרחוק, ג'קוזי ספא בתוך החלל, עיצוב מלכותי ובריכת זרמים
מתחם אירוח עם שתי סוויטות עץ מפוארות ניצב בקצה הרחוק של היישוב מול נוף בקעת בית הכרם והר חזון. בחצר הגדולה המשותפת ממוקמת בריכת זרמים, המשלבת יתרונות של בריכת שחייה עם ג'קוזי ספא. ממול ניצבת לה מדשאה הגדולה עם פינות ישיבה וספסל רומנטי מול הנוף ההררי.
שני מבני עץ מרווחים ממוקמים במרחק מה אחד מהשני ולשניהם – מרפסות נוף פרטיות לחלוטין ובה פינות ישיבה רומנטיות. בתוך חלל הסוויטות, המעוצבות בסגנון מפואר במיוחד תמצאו ג'קוזי ספא ענק, מסך טלוויזיה גדול עם מערכת מולטימדיה משוכללת, פינת סלון עם ספ ה וכורסאות ממכרות, מטבח ובר אוכל אופנתי
להמשך קריאהפחות

חוות דעת

י
אין תאריך
התארחנו בשבת האחרונה 30-31/01/15.

בעלת הצימר, חנה, היא אישה נעימה ורחבת לב.

המקום היה בדיוק כמו בתמונות, יפה, נקי ונעים.

לא היה חסר דבר.

בהחלט מקום מדהים עם נוף מושלם שבטוח נחזור אליו!
ג
גל
נפשנו בצימר אפריון אצל חנה ואיך שהגענו היא קבלה אותנו בקבלת פנים חמה!

כשסגרתי את הצימר היה לי די חששות כמו כולנו שנגיע למקום שלא נראה כלל כמו בתמונות

מה בסביבה

הרשמה מהירה תאפשר לך להינות מהטבות מיידיות כגון:

- מבצעים והטבות מיוחדות לאירוח בצימרים
- לכל צימר באתר בורדו קיימת הטבה ייחודית לחברי מועדון בורדו, תחת הקטגוריה "הטבות ומבצעים".
- הטבות אישיות באירועים וימים מיוחדים.
- ייעוץ אישי ומקצועי (חינם) בבחירת צימר.